بازگشت سهراب مرادی به ایران و پیگیر روند درمان در تهران

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، به گزارش خبرنگاران، سهراب مرادی وزنه بردار دسته 84 کیلوگرم ایران دو ماه پیش در جریان تمرینات تیم ملی از ناحیه کتف چپ دچار آسیب دیدگی جدی شد به طوری که سفر به آلمان و پیگیری درمان زیر نظر متخصصان این کشور برای وی تجویز شد.

بازگشت سهراب مرادی به ایران و پیگیر روند درمان در تهران

نتیجه این سفر انجام عمل جراحی بعد از یک دوره درمانی کوتاه بود چراکه پزشکان آلمانی برای درمان قطعی سهراب مرادی از تزریق آمپولی که از آمریکا رسیده بود به نتیجه نرسیده بودند.

جراحی سهراب مرادی 29 مردادماه انجام شد. وی تا به امروز آدینه در آلمان و زیر نظر تیم پزشکی معالج خود، فیزیوتراپی لازم بعد از جراحی را انجام داد اما قرار است امروز یا فردا به ایران بازگردد تا در تهران روند درمانی اش را دنبال کند.

غلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی در مصاحبه با خبرنگاران ضمن اعلام این خبر گفت: برای ادامه درمان سهراب مرادی، احتیاجی به حضور وی در آلمان نیست. شرایط به گونه ای است که او می تواند از این به بعد در تهران پیگیر وضعیت درمانی خود باشد.

وی تاکید نمود: زمان بازگشت سهراب مرادی به ایران برای امروز پیش بینی شده است البته به شرطی که بلیت تهیه شده باشد. در غیر اینصورت وی حتماً فردا به تهران باز می گردد.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی توضیح داد: سهراب مرادی باید بلافاصله پس از حضور در تهران و زیر نظر متخصصان، روند درمان و در صورت احتیاج فیزیوتراپی های خود را دنبال کند. در روند درمان او نباید وقفه ای ایجاد گردد تا بتواند به موقع نتیجه لازم از جراحی را بگیرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 10

به "بازگشت سهراب مرادی به ایران و پیگیر روند درمان در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت سهراب مرادی به ایران و پیگیر روند درمان در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید