ایجاد کارگروه های تخصصی در حوزه صنعت آزمایشگاهی

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، ایجاد کارگروه های تخصصی از جمله راه هایی است که می تواند علوم مختلف را در راستا درست توسعه یافتگی قرار دهد.

ایجاد کارگروه های تخصصی در حوزه صنعت آزمایشگاهی

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، کارگروه هایی که در بخش های مختلف با توانمندی های تخصصی و دانشی خود زمینه را برای ورود فعالان این عرصه ها به صنایع مختلف فراهم می نمایند. این کار به نوعی به توسعه همه جانبه علوم منجر می گردد و خبرگان هر حوزه به شکلی تخصصی، توان خود را برای این کار صرف می نمایند. به طور مثال خدمات آزمایشگاهی با شکل گیری 17 کارگروه تخصصی به شکلی جامع و کامل در جهت توسعه قرار گرفته است.

این پلت فرم های طراحی شده میزبان 700 کارشناس و متخصص هستند تا زیست بومی از فعالان و بازیگران حوزه های مرتبط با خدمات آزمایشگاهی ایجاد گردد و فعالان هر بخش بتوانند با یاری آن ها ایده ها و توانمندی های خود را پرورش دهند و به جامعه هدف معرفی نمایند.

شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با ایجاد این گروه ها در کوشش است تا توانمندی های تخصصی را به صنعت آزمایشگاهی منتقل کند. تخصص هایی در حوزه هایی، چون بررسی حرارتی، بررسی سطح، بررسی عنصری، استاندارد و کالیبراسیون، دستگاه SEM، دستگاه SPM، دستگاه TEM، دستگاه های X-Ray، زیست فناوری، کروماتوگرافی، طیف سنجی، علوم و فناوری های شناختی، متالورژی و پوشش های سطح و خوردگی؛ کارگروه هایی هستند که در این زمینه فعالیت می نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 خرداد 1401 بروزرسانی: 17 خرداد 1401 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 1706

به "ایجاد کارگروه های تخصصی در حوزه صنعت آزمایشگاهی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایجاد کارگروه های تخصصی در حوزه صنعت آزمایشگاهی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید