افراد مسن با این روش در سلامت هستند

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، نتایج تازه ترین آنالیز ها نشان می دهد مادربزرگ ها و پدربزرگ هایی که از نوه های خود نگهداری می نمایند کمتر از سایر افراد از تنهایی رنج می برند و دایره روابط اجتماعی گسترده تری دارند.

افراد مسن با این روش در سلامت هستند

از سفر با تور ارزان پاتایا لذت ببرید و سواحل شگفت انگیز تایلند و مراکز خرید بسیار ارزان پاتایا را از دست ندهید.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از دیلی میل، نتایج تازه ترین آنالیز ها نشان می دهد مادربزرگ ها و پدربزرگ هایی که از نوه های خود نگهداری می نمایند کمتر از سایر افراد از تنهایی رنج می برند و دایره روابط اجتماعی گسترده تری دارند.

در این پژوهش 3 هزار و 800 فرد مسن مورد آنالیز قرار گرفتند و درنهایت معین شد، آنهایی که از نوه هایشان نگهداری می نمایند در برابر ابتلا به زوال عقل و در نهایت آلزایمر در امانند.

کارشناسان دانشگاه هامبورگ آلمان باور دارند، نگهداری از نوه ها به پدربزرگ ها و مادربزرگ ها احساس عزت نفس می دهد و منجر به داشتن احساس جوانی می گردد.

الهانور کویرک، نویسنده اصلی گفت: یاری به خانواده ها برای برقراری تعادل در کار و خانواده با ارائه مراقبت های تکمیلی در نوه می تواند باعث افزایش عزت نفس مادربزرگ ها و پدربزرگ ها گردد، همچنین ممکن است روابط مداوم مثبت با فرزندان و نوه ها به سلامت آنها یاری کند.

کارشناسان تأکید می نمایند، سرگرم بودن افراد مسن برای سلامت مغز آنها در دوره کهنسالی ضروری است و آنها باید به روش های مختلف سلامت مغز خود را تأمین کند.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 15 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 326

به "افراد مسن با این روش در سلامت هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افراد مسن با این روش در سلامت هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید