تور آلمان ارزان: آلمان می خواهد قانونی تصویب کند که بر اساس آن همه شهروندان از حق استفاده از اینترنت با سرعت دست کم 10 مگابیت در ثانیه برخوردار شوند

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، عادت نموده ایم که اینترنت هر کشور فرنگی را بهتر از اینترنت خود بدانیم، اما خود این کشورها هیچ وقت در پی درجا زدن نیستند و بر اساس آمارهایی که منتشر می گردد، سعی می نمایند که مسائل اتصلات اینترنتی خود را رفع نمایند.

تور آلمان ارزان: آلمان می خواهد قانونی تصویب کند که بر اساس آن همه شهروندان از حق استفاده از اینترنت با سرعت دست کم 10 مگابیت در ثانیه برخوردار شوند

با تور آلمان ارزان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

بر این اساس یکی از رسانه های آلمانی نوشته:

بر کسی پوشیده نیست که سرعت و کیفیت اینترنت در آلمان کاملاً قابل قبول نیست. در واقع، این اغلب یکی از اولین چیز هایی است که خارجی ها پس از مهاجرت به کشور متوجه آن می شوند.

بسیاری از مردم انتظار دارند که بزرگترین اقتصاد اروپا، یک قطب دیجیتال باشد، اما بار ها و بار ها این کشور از نظر سرعت دانلود و تأخیر اینترنت، نزدیک به انتهای فهرست رتبه بندی شده.

در سال 2017، آلمان در رتبه بندی میانه سرعت اینترنت در رده 25 نهاده شد و تا سال 2021 به رتبه 38 سقوط کرد. اگرچه سرعت در چند سال گذشته به تدریج بهبود یافته، آخرین نظرسنجی آلمان را پشت سر حداقل 18 کشور اروپایی دیگر قرار داده است. باعث شگفتی است بدانیم سرعت اینترنت لهستان، لتونی، لیتوانی، پرتغال، مجارستان، فرانسه و رومانی از آلمان بهتر است.

برای کوشش برای مقابله با این مشکل، ائتلاف از سوسیال دموکرات ها (SPD)، حزب سبز ها و دموکرات های آزاد (FDP) پیش نویس لایحه ای را تهیه نموده اند که به همه در کشور حق استفاده از پهنای باند سریع را می دهد.

روز چهارشنبه کابینه با این لایحه موافقت کرد و طی هفته ها یا ماه های آینده، لایحه به مجلس ارائه خواهد شد.

بر اساس این پیش نویس، اینترنت شبکه ثابت در همه جای آلمان در آینده باید حداقل 10 مگابیت در ثانیه برای دانلود و 1.7 مگابیت در ثانیه برای آپلود سرعت داشته باشد.

بر اساس یک برآورد، سرعت میانه اینترنت موبایل آلمان 41 مگابیت بر ثانیه بود. در مقایسه با هلند که سرعت میانه 70 مگابیت است، این عدد مایوس کننده است. اما اینکه برای سرعت اینرتنت ثابت، اندازه کمینه معین گردد، خود یک هدف دیگر است.

گفتنی است که 10 مگابیت سرعت اینترنت، اندازه حداقل است و بیشتر خانه ها باید چیزی بسیار بالاتر از 10 مگابیت بر ثانیه را انتظار داشته باشند. این نوع سرعت به طور کلی برای استریم ویدئو HD و مرور اینترنت کافی است.

علاوه بر حداقل سرعت دانلود و آپلود، دولت می گوید تأخیر (زمان واکنش) نیز نباید بیش از 150 میلی ثانیه باشد.

چرا آلمانی ها اینقدر اهداف سطح پایین را هدف می گیرند؟

به گفته وزیر حمل و نقل Volker Wissing (FDP)، این حداقل الزامات برای اطمینان از مشارکت دیجیتال همه کسانی است که تا به امروز از پوشش قطع شده اند.

به عبارت دیگر، دولت بیشتر نگران ارائه پهنای باند اولیه به مردم منطقه ها دورافتاده تر است تا اینکه سرعت وای فای را برای همه افراد دیگر سریع کند.

ویزینگ بعلاوه اشاره نمود که حداقل استاندارد ها سال به سال بازتعریف خواهند شد. او گفت که این امر توسعه استفاده از اینترنت در آلمان را در نظر دارد که در طول سال ها به علت توسعه شبکه و تعرفه های نو تغییر می نماید.

چه زمانی تغییرات اجرایی می گردد؟

در ابتدا، این مصوبه قرار بود در اول ژوئن اجرایی گردد. اما این لایحه هنوز از تصویب بوندستاگ و بوندسرات، تا فانونی گردد. پس اجرای آن به اواخر تابستان یا پاییز موکول خواهد شد.

اگر این لایحه قانونی گردد، شهروندانی که سرعت پایین تری از ISP خود می گیرند، حق شکایت خواهند داشت.

بعلاوه این قانون می تواند به آژانس شبکه فدرال فشار بیاورد تا توسعه زیرساخت هایی را که می تواند سرعت پهنای باند را بهبود بخشد، سرعت ببخشد.

منبع: یک پزشک
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 1721

به "تور آلمان ارزان: آلمان می خواهد قانونی تصویب کند که بر اساس آن همه شهروندان از حق استفاده از اینترنت با سرعت دست کم 10 مگابیت در ثانیه برخوردار شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور آلمان ارزان: آلمان می خواهد قانونی تصویب کند که بر اساس آن همه شهروندان از حق استفاده از اینترنت با سرعت دست کم 10 مگابیت در ثانیه برخوردار شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید