7 مرحله ساده برای انجام یک فرنچ ناخن زیبا

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، مانیکور فرانسوی یا فرنچ ناخن کلاسیک ترین مانیکور در تمام دوران ها به شمار میرود. هر سال رنگ ها و طرح های مختلفی برای ناخن ترند می شوند، اما فرنچ ناخن سال های سال است که هوادار داشته و از ترندهای مد خارج نشده است. شما می توانید برای شرکت در یک مهمانی خانوادگی، مهمانی سالانه شرکت، جلسات مهم یا حتی مراسم عروسی ناخن هایتان را فرنچ کنید. پس می بینید که این طرح از دهه 1920 تا امروز، محبوب ترین طرح مانیکور در دنیا است. البته این روزها فرنچ ناخن رنگی هم ترند است و شما می توانید با همین روش، فرنچ رنگی انجام دهید.

7 مرحله ساده برای انجام یک فرنچ ناخن زیبا

در این مطلب از خبرنگاران مگ می خواهیم به شما روش فرنچ ناخن حرفه ای در 7 مرحله را آموزش دهیم تا بتوانید به راحتی ناخن هایتان را در خانه مانیکور کنید.

مرحله اول؛ ناخن هایتان را تمیز کنید

برای داشتن یک فرنچ ناخن کلاسیک و زیبا ابتدا باید ناخن هایتان را به خوبی آماده کنید. دست ها را بشویید، لاک ناخن قدیمی را با لاک پاک کن بدون استون پاک کنید و اگر احتیاج بود زیر ناخن ها را هم تمیز کنید. اگر لاک قدیمی زیر ناخن رفته است کمی پنبه به نوک خلال دندان وصل کنید، آن را به مایع لاک پاک کن آغشته نموده و به جای مانده لاک را تمیز کنید.

مرحله دوم؛ به ناخن ها شکل دهید

فرنچ ناخن روی هر مدل ناخنی زیبا است پس بر اساس علاقه تان به ناخن هایتان شکل دهید. با یاری سوهان ناخن می توانید شکل مربعی، نوک تیز یا گرد به آن ها بدهید. فقط به خاطر داشته باشید که لبه های ناخن نباید شکستگی داشته باشد یا ناخن ها کوتاه و بلند باشند.

مرحله سوم؛ دست ها و کوتیکول ناخن را هیدراته کنید

قبل از اینکه کوتیکول های اطراف ناخن (پوسته های نازک اطراف ناخن که از روی انگشت به روی ناخن آمده اند) را به عقب برانید مطمئن شوید که پوست دستتان چرب شده است. بعد از حذف پوسته ها با یک اسکراب بدن، دست ها را لایه برداری کنید و سپس از کرم نرم کننده و مرطوب کننده دست بهره ببرید. بعد از اینکه کرم به پوست دست جذب شد با یک برگه لاک پاک کن روی ناخن ها بکشید تا کرم از روی ناخن پاک گردد.

مرحله چهارم؛ لایه پایه ای را بسازید

حالا وقت مانیکور است. برای فرنچ ناخن به دو رنگ احتیاج داریم، یکی برای کل ناخن و یکی دیگر برای لبه آن. پیشنهاد ما این است که قبل از زدن هر گونه لاک، ابتدا یک لایه محافظ ناخن بزنید تا از زرد یا لکه شدن ناخن ها جلوگیری کند. این کار باعث ماندگاری بیشتر فرنچ ناخن هم می گردد.

مرحله پنجم؛ خط سفید بکشد

حالا نوبت سفید کردن نوک ناخن است، یعنی اصلی ترین قسمت طرح ناخن فرنچ. با دقت یک خط سفید صاف یا منحنی روی لبه ناخن بکشید. برای اینکه ناخن هایتان بلندتر به نظر برسد باید خط سفید را به شکل منحنی و هماهنگ با انحنای طبیعی لبه ناخن بکشید. بهتر است از هر دو طرف ناخن خط را آغاز کنید؛ ابتدا از سمت چپ و سپس از سمت راست. وقتی هر دو خط در وسط به هم رسیدند آن را به یک منحنی تبدیل کنید.

مرحله ششم؛ مانیکور را با سایه صورتی شفاف تکمیل کنید

برای طبیعی تر دیده شدن فرنچ ناخن بهتر است بعد از خشک شدن خط سفید یک لایه لاک ناخن صورتی کمرنگ شفاف بزنید تا هم ظاهر فرنچ ناخن را طبیعی نشان داده و هم لکه های احتمالی ناخن را بپوشاند.

مرحله هفتم؛ با یک لایه نازک، ناخن را روکش کنید

برای اینکه فرنچ ناخن خانگی شما ماندگار و زیبا باشد باید یک روکش مناسب برای آن در نظر بگرید. وقتی لاک صورتی شفاف خشک شد، یک لایه برق ناخن بزنید تا از فرنچ ناخن شما محافظت کند. بهتر است کمی به لبه های ناخن هم برق ناخن بزنید تا از آسیب تماشا لبه سفید آن جلوگیری کند.

مرور کلی

فرنچ ناخن کلاسیک ترین مدل مانیکور است که از دهه 1920 تا امروز هواداران خود را دارد. از این طرح مانیکور می توانید در محیط های مختلف رسمی و غیررسمی بهره ببرید و به راحتی با هر لباسی ست می گردد. در این مطلب 7 مرحله برای داشتن یک فرنچ ناخن زیبا در خانه را به شما آموزش دادیم. البته اگر به کاشت ناخن علاقه دارید می توانید به یک سالن زیبایی مراجعه نموده و کاشت ناخن فرنچ را تجربه کنید.

منبع: byrdie

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 21 مرداد 1401 بروزرسانی: 21 مرداد 1401 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 1767

به "7 مرحله ساده برای انجام یک فرنچ ناخن زیبا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "7 مرحله ساده برای انجام یک فرنچ ناخن زیبا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید