6 هزار خودرو وارد اسکله بندرپل شدند

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، فرماندار شهرستان خمیر گفت: طی 24 ساعت گذشته 6 هزار خودرو سواری و کامیون وارد اسکله بندرپل شده است.

6 هزار خودرو وارد اسکله بندرپل شدند

میرهاشم خواهان گفت: انتظار می رود این آمار تا ساعات خاتمهی شب با توجه به ترافیک زیاد خودرو در این محور به بیش از 7 هزار خودرو برسد.

وی گفت: شامگاه شنبه جهت آنالیز شرایط ترددی و بعلاوه نحوه خدمات رسانی به مهمانان در اسکله بندرپل حاضر شده بود، بعلاوه گفت: طی 48 گذشته بیش از 45 هزار مسافر به وسیله اسکله پل به جزیره قشم عزیمت نموده است.

فرماندار بندر خمیر با اشاره به اقدامات لازم جهت روان سازی ترافیک در محور اسکله، گفت: یکی از دلایل ایجاد صف در این محور، شرایط جذر دریا بوده که در این شرایط شناور های کمتری می توانند در اسکله پهلوگیری نمایند که در این بازدید از اداره بنادر و دریانوردی و بعلاوه منطقه آزاد مستقر در اسکله بندرپل خواسته شد جهت روان سازی ترافیک خودروها، از حداکثر ظرفیت اسکله برای پهلوگیری شناور ها استفاده نمایند.

خواهان بعلاوه گفت: با توجه به مد بودن دریا در ساعات خاتمهی شب، تعداد بیشتری از شناور ها در اسکله پهلو خواهند گرفت و ترافیک روان تر خواهد شد.

وی گفت جهت خدمات رسانی بهتر به خودرو های سواری، تردد کامیون ها به جز کامیون های حامل ارزاق عمومی، سوختی و مایحتاج مصرفی در این راستا دریایی از فردا 29 اسفند تا 15 نوروز ممنوع است.

این مقام مسئول بعلاوه گفت: با توجه به ترافیک سنگین در مبادی ورودی به اسکله، از پلیس راه خواسته شد در این محور مستقر شده و تمامی تدابیر لازم ترافیکی به کار برده گردد.

وی در خاتمه گفت: تمامی دستگاه های امدادی و خدمات رسان شهرستان خمیر از جمله اورژانس، هلال احمر، پلیس و بهداشت در اسکله بندرپل حضور دارند.

خبرنگاران هرمزگان بندرعباس

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 26 خرداد 1401 بروزرسانی: 26 خرداد 1401 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 1716

به "6 هزار خودرو وارد اسکله بندرپل شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "6 هزار خودرو وارد اسکله بندرپل شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید