گلایه ملی پوش وزنه برداری از هیات اصفهان: حتی یک سالن تمرین برایم باز نشد

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، ملی پوش دسته 102 کیلوگرم وزنه برداری ایران گفت: هیات اصفهان برای انجام تمریناتم جهت حضور در رکورد گیری تیم ملی وزنه برداری با من تعامل نکرد و سالن را برای من باز نکردند.

گلایه ملی پوش وزنه برداری از هیات اصفهان: حتی یک سالن تمرین برایم باز نشد

رسول معتمدی در گفت و گو با خبرنگاران درباره ماجرای تمرین نداشتن او برای رکورد گیری تیم ملی وزنه برداری گفت: زمانی که در هفته سوم لیگ برتر اول شدم، آقای برخواه سرمربی تیم ملی، من را به اردو دعوت کرد و تا ششم اسفند در اردو بودیم آن زمان رییس هیات با من تماس گرفت و صحبت کردیم. بعد از آن قرار شد به خانه برویم و در خانه تمرین کنیم و بیست و یکم برای رکورد گیری نهایی تیم ملی به تهران بیاییم. اما وقتی من به خانه برگشتم با من تعامل نشد تا تمریناتم را انجام دهم. من درخواست کردم یک سالن را برای من باز کنند تا بتوانم تمریناتم را برای رکورد گیری تیم ملی انجام دهم ابتدا رییس هایت گفت موافقت اداره کل ورزش و جوانان اصفهان را می گیرد اما پس از آن گفت مدیر کل اجازه نداده است و نمی توان کاری کرد.

او ادامه داد: این در حالی بود که رقبای من در شهر های خود تمرین می کردند و من هم باید برای رکوردگیری آماده می شدم. وقتی شرایط را به این شکل دیدم یک روز خودم به سالن رفتم که بتوانم تمرین کنم اما سرایدار من را از سالن بیرون و در را قفل کرد. در نهایت با آقای سیف زاده از پیشکسوتان وزنه برداری تماس گرفتم و مشکلم را مطرح کردم. او نیز این مسئله را با رییس فدراسیون درمیان گذاشت . فدراسیون نامه ای به اداره کل ورزش و جوانان اصفهان ارسال کرد در نهایت مجبور شدند، سه چهار روز مانده به رکورد گیری سالن را برای من باز کنند. خدا را شکر در رکورد گیری هم توانستم برای لیست اصلی انتخاب شوم اما اصلا رییس هیات یک تماس هم با من نگرفته است.

معتمدی در پاسخ به این پرسش که چرا هیات با او همکاری نکرد، شرح داد: فکر می کنم چون در مسابقات قهرمانی بزرگسالان ایران نیامدم وزنه بزنم دلخور شد. البته زمانی که مسابقات بزرگسالان ایران بود من امتحانات دانشگاه را داشتم و همچنین برای هفته سوم لیگ آماده می شدم. اما خب هر دلخوری داشت چون بحث ملی مطرح بود به نظرم باید کنار می گذاشت و همکاری می کرد. چون من در رکورد گیری به این دلیل که خوب تمرین نداشتم تا مرز اوتی هم پیش رفتم اما در نهایت توانستم وزنه بزنم و وارد ترکیب تیم ملی شوم.

او در انتها گفت: باید از رییس فدراسیون و آقای برخواه و علی جباری که من را به تیم ملی دعوت کردند، تشکر کنم. همچنین از آقایان تقیان و سیف زاده و مربیانم رشید شریفی و ایرج معینی که همیشه به من کمک می کنند، هم تشکر می کنم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 528

به "گلایه ملی پوش وزنه برداری از هیات اصفهان: حتی یک سالن تمرین برایم باز نشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلایه ملی پوش وزنه برداری از هیات اصفهان: حتی یک سالن تمرین برایم باز نشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید