چین برای اجرای 3 پروژه در آلومینیوم ایران تفاهمنامه امضا کرد

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، شرکت ساینواستیل چین با امضای تفاهمنامه ای با ایمیدرو، آماده اجرای سه طرح آلومینا، آلومینیوم و نیروگاه در ایران شد.

چین برای اجرای 3 پروژه در آلومینیوم ایران تفاهمنامه امضا کرد

با قیمت تور ارزان چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید و از دیوار چین در پکن عبور کنید و به نمایشگاه گوانجو رفته و در خیابانهای شانگهای قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو)، طبق تفاهمنامه ای که بین دو طرف به امضا رسید، ساینواستیل (SINOSTEEL EQUIPMENT & ENGINEERING) قرار است سه طرح برای فراوری پودر آلومینا، شمش آلومینیوم و نیروگاه (برای تامین برق این کارخانه ها) ایجاد کند.

ظرفیت طرح فراوری کارخانه آلومینا 1.6میلیون تن، طرح فراوری شمش آلومینیوم 350هزار تن و پروژه نیروگاه سیکل ترکیبی هزار مگاوات خواهد بود. دو کارخانه در صنعت آلومینیوم به صورت ای پی سی اف (مهندسی، تامین، اجرا و تامین اقتصادی) یا مشارکت اجرا می شوند و طرح نیروگاه به صورت سرمایه گذاری مستقیم با مدل بی او او (ساخت، تملک، بهره برداری) ساخته خواهد شد.

همچنین ساینواستیل و ایمیدور مقرر کردند گروه کاری به فوریت مشخص شده تا مراحل اجرایی شدن این تفاهم نامه را فراهم نمایند و ضمناً با اجرایی شدن این فاز از همکاری، فاز دوم طرح را با هدف دو برابر شدن ظرفیت فراوری به اجرا در آوردند.

مدیر عامل ساینواستیل پیش از امضای این سند همکاری، از علاقه شرکت و کشور خود برای افزایش همکاری ها با ایران در دوره پسا برجام اطلاع داد. هوانگ جیان با تاکید بر اینکه در این سه پروژه تامین اقتصادی و سرمایه گذاری مستقیم خواهیم داشت اضافه نمود: پیشتر در شرکت های بزرگ فولادسازی در ایران، همکاری هایی داشته ایم اما اکنون در حال توسعه روابط هستیم.

رییس هیات عامل ایمیدرو نیز در این مراسم از سرمایه گذاری ساینواستیل در ایران استقبال کرد و خواستار اجرای این طرح ها مطابق با استاندارهای روز زیست محیطی و فناوری های به روز شد.

کرباسیان ادامه داد: پشتیبانی بانک های چینی از این طرح ها، عاملی برای اجرای به هنگام طرح ها و انجام تعهدات به شمار می آید.

منبع: تسنیم
انتشار: 29 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 368

به "چین برای اجرای 3 پروژه در آلومینیوم ایران تفاهمنامه امضا کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چین برای اجرای 3 پروژه در آلومینیوم ایران تفاهمنامه امضا کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید