پیکه آدامس شد! ، با بازیکنان خارجی تمدید کردیم و فروش تیم به تاریخ پیوست

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، مدیرعامل باشگاه فوتبال تراکتور به اظهارات ستاره سابق بارسلونا درمورد این باشگاه واکنش عجیبی نشان داد.

پیکه آدامس شد! ، با بازیکنان خارجی تمدید کردیم و فروش تیم به تاریخ پیوست

به گزارش خبرنگاران آنلاین، تراکتور تبریز سال جاری فصل نسبتا موفقی را تجربه کرد. این تیم لیگ بیست و دوم را با قربان بردیف شروع کرد؛ اما با جدایی این مربی در میانه فصل، پاکو خمس اسپانیایی راهنمایی پرشورها را بر عهده گرفت.

هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل باشگاه تراکتور در مورد آخرین شرایط تیم فوتبال این باشگاه و بعلاوه برنامه های فصل آینده صحبت نموده است.

*تراکتور آخرین ملاقات فصل خود را مقابل استقلال برگزار می نماید. این ملاقات را چطور پیش بینی می کنید؟

خب این بازی تاثیری در جایگاه دو تیم در جدول رده بندی لیگ ندارد؛ اما به هر حال حساسیت های خودش را دارد و نتیجه آن در تاریخ ثبت خواهد شد. ما در بازی رفت استقلال را شکست دادیم؛ اما در جام حذفی به علت مسائل داوری نتیجه را واگذار کردیم.

*صحبت های شما درباره اینکه تراکتور، پرتماشاگرترین تیم ایران است حسابی جنجالی شد.

برای بازی با سپاهان 78 هزار تماشاگر به استادیوم آمدند. کدام تیم را سراغ دارید که برای یک بازی این تعداد تماشاگر داشته باشد؟ ما هم تماشاگران پیدا داریم و هم تماشاگران پنهان.

*تماشاگران پنهان تراکتور؟

بله؛ این ها تماشاگرانی هستند که در بازی های مهم به استادیوم می آیند. در بازی با سپاهان، به جز 78 هزار تماشاگری که به استادیوم آمده بودند چندین هزار تماشاگر هم نتوانستند به استادیوم بیایند و بیرون ماندند.

*یکی از اقدامات مهم شما، تمدید قرارداد خمس بود. محتمل است این مربی به اسپانیا برود و به تراکتور بازنگردد؟

او پس از بازی استقلال به اسپانیا می رود و قطعا فصل آینده راهنمایی تراکتور را بر عهده خواهد داشت. نگرانی بابت این موضوع نداریم.

*صحبت های جرارد پیکه درباره نام تیم تراکتور حسابی جنجالی شد. قصد ندارید واکنش رسمی به این موضوع داشته باشید؟

پیکه چون فکر نمی کرد تراکتور نام یک باشگاه باشد از این موضوع تعجب نموده بود. تراکتور در زبان اسپانیایی همان تراکتور خوانده می گردد. در حال که معنی آن برای ما خودرو قدرتمند است. پیکه منظوری نداشت اما اگر قرار بر خندیدن به نام و عنوان باشد ما باید به نام پیکه بخندیم. زیرا پیکه در ایران نام یک آدامس است. امیدوارم او یک روز به ایران بیاید و عظمت و محبوبیت تیم تراکتور را از نزدیک ببیند.

*تمدید قرارداد بازیکنان تان در چه مرحله ای است؟

با بازیکنان خارجی تمدید نموده ایم؛ اما هنوز تمدید قرارداد بازیکنان داخلی انجام نشده است. چون همه آنها انتظار و توقع تمدید قراردادشان را دارند و برای اینکه جو تیم به هم نخورد این موضوع را به پس از خاتمه فصل موکول نموده ایم.

*فروش باشگاه تراکتور به طور کل منتفی شد؟

این مسئله به تاریخ سپرده شد و تراکتور دیگر فروشی نیست.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 28 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1402 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 1893

به "پیکه آدامس شد! ، با بازیکنان خارجی تمدید کردیم و فروش تیم به تاریخ پیوست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیکه آدامس شد! ، با بازیکنان خارجی تمدید کردیم و فروش تیم به تاریخ پیوست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید