پیروانی: با حرف هایی که استقلالی ها زدند، ما مسئله ای نداریم!

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به سؤالی در ارتباط با مشکلاتی که بازیکنان استقلال درباره شرایط غذا در اردو صحبت کردند گفت این صحبت ها قشنگ نیست.

پیروانی: با حرف هایی که استقلالی ها زدند، ما مسئله ای نداریم!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، افشین پیروانی، مدیر تیم فوتبال پرسپولیس پس از ملاقات این تیم مقابل مس رفسنجان در خصوص برخی نقدها نسبت به این تیم و برنامه بازی هایش گفت: ششم، یازدهم، شانزدهم و بیست و یکم بهمن بازی کردیم. بیست و ششم بهمن بازی داریم و دوباره اول و ششم اسفند بازی داریم. پس یک مقدار فکر کنید و حرف بزنید، نه اینکه چون تیم تان تحت فشار است، اظهار نظر کنید تا پرسپولیس را تحت فشار بگذارید. همه فراموش کردند و نمی بینند که پرسپولیس هر پنج روز یک بار بازی می نمایند.

وی درباره اینکه استقلالی ها مسائلی داشته اند که درباره مدیریت باشگاه و وزارت ورزش اظهار نظر نموده اند و آیا پرسپولیسی ها نیز این مسائل را دارند یا نه، مطرح کرد: با آن وضعی که استقلالی ها صحبت کردند، نه ما مسئله ای نداریم. صحبت هایی را مطرح کردند که به من ارتباطی ندارد و گفتن آن هم قشنگ نیست بگوییم چه داریم و نداریم. همه تیم ها مشکل مالی دارند و شرایط مالی کشور خوب نیست. بازیکنان با غیرتی داریم که زحمت می کشند و کادرفنی خوبی داریم که کوشش می نمایند. طرفداران بدانند که ما هم مسائلی داریم، اما برای شادی دل آنها تیم زحمت می کشیم. اتفاق و شرایط سخت برای همه وجود دارد.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه آیا پرسپولیس هم مشکل غذا و زمین دارد، گفت: ما هم در فصل سرما مشکل زمین داریم. درباره مسئله دیگر، اصلاً نمی خواهیم وارد این بحث ها شویم و گفتن آن قشنگ نیست. برخی روزها ما هم مشکل زمین و مشکل امکانات داریم. با این حال بازیکنان ما با جان و دل زحمت می کشند و در فصل سرما همه تیم ها مشکل زمین دارند. الان فکر می نمایند ما بهترین امکانات را داریم در حالی که ما هم مسائل مالی داریم، اما باید تشکر کنم از مدیران باشگاه که کوشش می نمایند تا مسائل رفع گردد.

پیروانی درباره پرداختی 10 درصدی به بازیکنان و اینکه باعث ناراحتی آنها شده چون انتظار پرداختی بیشتری داشتند، گفت: ان شاءالله اتفاقات بهتری رقم می خورد.

وی در خصوص فوت مهرداد میناوند و علی انصاریان گفت: فوت آنها همه را ناراحت کرد و ما آرزوی سلامتی برای سایر بیماران داریم. دو نفر از بهترین بازیکنان با اخلاق را از دست دادیم. ان شاءالله این روزها تمام گردد تا خنده دوباره به لب مردم بنشیند.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس درباره سومین برد این تیم اعلام کرد: برد خوب است و امتیازها را جمع می کنیم. ما قهرمان چهار دوره هستیم و توقع از ما قهرمانی است که بازی به بازی به صدر جدول نزدیک می شویم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 اسفند 1399 بروزرسانی: 18 اسفند 1399 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 1116

به "پیروانی: با حرف هایی که استقلالی ها زدند، ما مسئله ای نداریم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروانی: با حرف هایی که استقلالی ها زدند، ما مسئله ای نداریم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید