استفاده استقلال و پرسپولیس از همه ظرفیت، پوست اندازی مس و ماشین

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، به گزارش خبرنگاران، از فصل نوزدهم لیگ برتر عجیب تر، فصل بیستم خواهد بود. اگر فصل نوزدهم این مسابقات از اواسط شیوع ویروس کرونا شد، بیستمین دوره مسابقات از همان ابتدا با این ویروس دست به گریبان است. با این وجود تقریباً جابجایی تیم های لیگ فزونی را می توان تا حدودی انتها یافته دانست و یا حداقل می توان گفت اوج جابجایی گذشته است.

استفاده استقلال و پرسپولیس از همه ظرفیت، پوست اندازی مس و ماشین

استقلال و پرسپولیس که همیشه حاشیه جابجایی آنها از سایر تیم های بیشتر است، با استفاده از همه ظرفیت های خود هر کدام از حداکثر سهمیه لیگ فزونی شان استفاده کردند و بازیکنان مورد نظر را به خدمت دریافتد. با اینکه استقلالی ها هنوز پنجره جابجاییی خود را باز ننموده اند، اما با جذب نفراتی مثل بابک مرادی، سید احمد موسوی، متین کریم زاده، محمد نادری، رشید مظاهری، حسین مرادمند و مهدی مهدی پور حضور موفقی در بازار جابجایی داشته و توانسته اند نیازهای خود را رفع نمایند.

سرخ پوشان نیز در سبد خرید جابجاییی خود نفراتی مثل آرمان رمضانی، احسان پهلوان، حامد لک، سعید آقایی، علی شجاعی، عیسی آل کثیر و میلاد سرلک را دارند تا آنها هم توانسته باشند نیازهای خود را رفع نمایند.

پرسپولیس بر خلاف استقلال توانست از خریدهای جدیدش در لیگ قهرمانان آسیا استفاده نموده و در عمل هم این بازیکنان جدید عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشتند و نشان از عملکرد خوب سرخ پوشان در جابجایی داشتند.

مس رفسنجان قهرمان فصل گذشته لیگ دسته اول با به خدمت دریافت 16 بازیکن جدید رکورددار خرید بازیکن در جابجایی است. ربیعی که به خوبی می داند باید چهره تیمش را لیگ فزونی کند، با جذب بازیکنانی باتجربه حضور در بالاترین سطح فوتبال ایران کوشش نموده تا مس را از قالب لیگ یک به لیگ برتر ببرد.

امید لطیفی، حسین شنانی، داود نوشی صوفیانی، رحیم زهیوی، سجاد آشوری، سعید کریمی، عقیل کعبی، علیرضا دغاغله، علیرضا نقی زاده، عماد میرجوان، فراز امامعلی، قائم اسلامی خواه، محمد آقاجانپور، مسیح زاهدی، میثم نقی زاده و ناصر سالاری همه بازیکنان جدیدی هستند که به خدمت تیم مس رفسنجان در آمده تا آنها بیشترین خرید را داشته باشند.

ماشین سازی را باید پر رفت و آمدترین تیم فصل دانست. این تیم که با وحید بیاتلو سرمربی جوانش راهی مسابقات لیگ برتر می گردد 13 بازیکن خود را از دست داده و در مقابل 11 بازیکن جدید به خدمت گرفته تا با 24 تغییر، پر رفت و آمدترین تیم لیگ در جابجایی باشد.

صنعت نفت آبادان هم با مجموع 22 بازیکن ورودی و خروجی، بعد از ماشین سازی دارای بیشترین تغییر است. آبادانی ها در این فصل 11 بازیکن خود را از دست داده و در مقابل 11 بازیکن جدید به خدمت گرفته اند تا بالانس خود را در جابجایی حفظ نموده باشند.

گل گهر سیرجان هم تیمی پر تغییر در این فصل از مسابقات است. این تیم که با قلعه نویی کارکشته وارد لیگ برتر می گردد 8 بازیکن خود را از دست داده و در مقابل 9 بازیکن جدید به خدمت گرفته اند تا با 17 تغییر یکی از تیم های پر تغییر فصل بیستم باشد.

آلومینیوم اراک که با رسول خطیبی از لیگ یک به لیگ برتر صعود کرد و با همین مربی جوان در لیگ برتر حضور پیدا می نماید، کم تغییرترین تیم لیگ فزونی است. خطیبی تنها یک بازیکن از دست داده و 4 بازیکن را به خدمت گرفته که در بین این 4 نفر دو باتجربه مثل اسماعیل شریفات و عزیز معبودی قرار دارند. خطیبی تا اینجای کار تیمش را کم تغییرترین تیم فصل بیستم معرفی نموده است.

نساجی مازندران را هم باید از تیم های پر خرید و پر تغییر فصل دانست. این تیم پر طرفدار که از یک مربی جوان و تازه سرمربی شده به اسم وحید فاضلی استفاده می نماید، 8 بازیکن خود را از دست داده و در مقابل 12 بازیکن به خدمت گرفته تا هم یکی از تیم های پر رفت و آمد و پر تغییر باشد و هم یکی از رکوردداران خرید بازیکن در فصل جدید باشد.

به گزارش خبرنگاران، بیستمین دوره رقابت های فوتبال لیگ برتر از روز 16 آبان ماه با حضور 16 تیم به صورت دوره ای برگزار خواهد شد. پرسپولیس در چهار دوره گذشته این مسابقات عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 آذر 1399 بروزرسانی: 15 آذر 1399 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 936

به "استفاده استقلال و پرسپولیس از همه ظرفیت، پوست اندازی مس و ماشین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استفاده استقلال و پرسپولیس از همه ظرفیت، پوست اندازی مس و ماشین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید