پیغام تسلیت صالحی در پی درگذشت استاد پیشکسوت جامعه شناسی کشور

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، علی اکبر صالحی، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران با صدور پیامی، درگذشت مرحوم دکتر غلامعباس توسلی استاد پیشکسوت جامعه شناسی و عضو پیوسته فرهنگستان علوم اجتماعی ایران را تسلیت گفت.

پیغام تسلیت صالحی در پی درگذشت استاد پیشکسوت جامعه شناسی کشور

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات شرایط سنی تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران، متن این پیغام به توضیح زیر است:

با نهایت تألم و تأسف، خبر درگذشت یکی از برجسته ترین استادان و مُروجان علم جامعه شناسی در کشورمان و عضو پیوسته فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایران، زنده یاد دکتر غلامعباس توسلی را دریافت نمودم.

آن استاد معظم که در خانواده ای اهل دیانت و تقوی، پرورش یافته بود، تحصیلات تکمیلی خود را در یکی از معتبرترین دانشگاه های دنیا به خاتمه رساند و همزمان با پیگیری فعالیت های علمی و پژوهشی به جمع فعالان و کنش گران نهضت بزرگ اسلامی پیوست. بدون تردید، خدمات ماندگار آن فقید سعید به اسلام و ایران در دیوان عدل الهی، ثبت و ضبط شده و بر حسنات کارنامه آن پژوهشگر ژرفکاو خواهد اضافه نمود.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به دوستان، همکاران و همفکران آن مرحوم مغفور و ابراز همدردی عمیق با خاندان معزز و مکرم توسلی، از درگاه ایزد منان برای ایشان، علو درجات و همنشینی با ابرار و نیکان مسألت می نمایم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 آذر 1399 بروزرسانی: 9 آذر 1399 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 923

به "پیغام تسلیت صالحی در پی درگذشت استاد پیشکسوت جامعه شناسی کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیغام تسلیت صالحی در پی درگذشت استاد پیشکسوت جامعه شناسی کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید