وزش باد و رگبار در بیشتر منطقه ها ، گرما همچنان مهمان تهرانی ها

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، معصومه احمدی، کارشناس هواشناسی، شرایط آب وهوایی کشور را توضیح داد: امروز استان های ساحلی به ویژه استان گیلان و مازندران در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب رگبار باران همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی را خواهند داشت.

وزش باد و رگبار در بیشتر منطقه ها ، گرما همچنان مهمان تهرانی ها

کارشناس هواشناسی در ادامه اعلام کرد:شرایط آب و هوایی منطقه ها آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، ارتفاعات البرز و بخش نواحی شمالی استان هرمزگان و ارتفاعات استان فارس و نواحی مرتفع و کوهستانی غرب استان کرمان رگبار همراه با وزش باد پیش بینی می گردد.

وی شرایط دریای خزر را مواج و متلاطم و بعلاوه آب های جنوبی کشورمان به ویژه منطقه ها مرکزی و شرقی خلیج فارس را برای روز های دوشنبه و سه شنبه مواج پیش بینی کرد.

معصومه احمدی در ادامه اعلام کرد: تدوام وزش باد 120 روزه در استان سیستان و بلوچستان خیزش گرد و خاک در زابل را به همراه خواهد داشت، بعلاوه باعث کاهش دید و کیفیت دما را در این منطقه خواهیم بود.

وی شرایط جوی بخش مرکزی و جنوبی کشورمان از جمله نواحی شرق استان یزد، جنوب سمنان، جنوب تهران و اصفهان را گاهی همراه با وزش باد و گرد و خاک پیش بینی کرد.

کارشناس هواشناسی گفت: استان تهران آسمان صافی خواهد داشت و در بعد از ظهر باد شدت می گیرد. نواسانات دمایی بین 38 تا 24 درجه برای تهران پیش بینی شده است.

منبع: گردشبان
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 1397

به "وزش باد و رگبار در بیشتر منطقه ها ، گرما همچنان مهمان تهرانی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزش باد و رگبار در بیشتر منطقه ها ، گرما همچنان مهمان تهرانی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید