نماینده شیراز ما را به سخره گرفت، انصراف تیم ها آسیب رسان است

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری بم در گفت و گو با خبرنگاران، درباره بازی روز آدینه تیمش مقابل تیم هفت نفره زاگرس شیراز و بازی نیمه تمام گفت: با این فرایند تیم ما بسیار ضرر می نماید. هفته گذشته نیز حریف مقابل ما حاضر نشد و روز آدینه نیز چنین اتفاقی رخ داد. دو هفته نیز که رقابت های لیگ تعطیل بود و با این شرایط تیم ما در جریان مسابقات قرار نمی گیرد. برای حضور در شیراز کلی هزینه کردیم و این تیم ما را به مسخره گرفت و با هفت تیم وارد زمین شد.

نماینده شیراز ما را به سخره گرفت، انصراف تیم ها آسیب رسان است

مرضیه جعفری در ادامه گفت: کمتر از 15 دقیقه یک بازیکن آسیب دید و این تیم شش نفره شد که دیگر ادامه بازی ممکن نبود. اگر قرار بود با این شرایط در زمین حاضر شوند و یا انصراف دهند باید تا قبل از برگزاری این ملاقات اعلام می کردند اما گذاشتند تا تیم ما برای حضور در شیراز هزینه رفت و امد را بپردازد و در نهایت بازی هم به این صورت نیمه تمام باقی بماند.

وی تاکید نمود: متاسفانه بارها گفته ایم که بهتر است لیگ برتر فوتبال بانوان با 8 تیم آغاز به کار کند در نهایت با همین تعداد و تعداد تیم های باکیفیت سطح کیفی لیگ افزایش خواهد یافت اما متاسفانه این گونه نمی گردد.

جعفری گفت: با چنین اتفاقاتی تیم ما هم از شرایط مسابقات دور خواهد افتاد و هم در تفاضل گل ها به مشکل خواهیم خورد. پیش از آغاز مسابقات درباره انصراف تیم ها از رقابت ها با فدراسیون صحبت نموده ایم، ناظمی نیز با آغاز مسابقات با تعداد تیم های کم موافق بود اما سازمان لیگ موافقت نکرد متاسفانه در حال حاضر با انصراف یک به یک تیم ها روبرو هستیم.

به گزارش خبرنگاران، در ملاقاتهای هفته هشتم رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان، دو تیم شهرداری بم و زاگرس شیراز در حالی رودرروی هم قرار گرفتند که نماینده شیراز با 7 بازیکن در زمین حاضر شد و در ادامه با مصدومیت یک بازیکن دیگر به دلیل حضور 6 بازیکن، این ملاقات نیمه تمام و به سود شهرداری بم اعلام شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 290

به "نماینده شیراز ما را به سخره گرفت، انصراف تیم ها آسیب رسان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نماینده شیراز ما را به سخره گرفت، انصراف تیم ها آسیب رسان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید