میزبانی دوباره لبنان تائید نشد، بلاتکلیفی معضل کادر فنی

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، به گزارش خبرنگاران، بیست و چهارمین دوره رقابتهای تکواندو قهرمانی آسیا 26 بهمن ماه با نامه اتحادیه آسیا مبنی بر شیوع بیماری کرونا در لبنان به تعویق افتاد.فدراسیون تکواندو کشورمان با استناد به نامه میزبان، هفتم اسفندماه از میزبانی لبنان با دو ماه تأخیر اطلاع داد.

میزبانی دوباره لبنان تائید نشد، بلاتکلیفی معضل کادر فنی

با این وجود فدراسیون جهانی به دلیل فشردگی رویدادهای مختلف، این رقابتها را تا تعیین تکلیف نهایی از دستور خارج نموده و تا کنون زمان و مکان دقیق این مسابقات تعیین نشده است.

در این شرایط اردوی تیم ملی برپاست و ملی پوشان همچنان زیر نظر کادر فنی تمرینات خود را ادامه می دهند. بلاتکلیفی ناشی از عدم اعلام تاریخ دقیق مسابقات باعث شده تا مربیان تیم ملی همچنان تمرینات سبکی را برای حفظ آمادگی نسبی ملی پوشان در دستور کار خود قرار دهند.

البته با توجه به نزدیکی به خاتمه سال و شروع تعطیلات نوروز شاید بهه صلاحدید سرمربی تیم ملی تمرینات به مدت یک هفته تعطیل گردد. هر چند این امکان وجود دارد که با هدف حفظ سلامتی ملی پوشان و کادر فنی، اردوی آماده سازی بدون تعطیلی همچنان در خانه تکواندو پیگیری شده و اجازه خروج از سوی رئیس فدراسیون برای تکواندوکاران حاضر در اردو صادر نگردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 506

به "میزبانی دوباره لبنان تائید نشد، بلاتکلیفی معضل کادر فنی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میزبانی دوباره لبنان تائید نشد، بلاتکلیفی معضل کادر فنی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید