مقاله: دانستنی ها و راهنمای مسافرتی به هاوانا کوبا

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، همان طور که می دانید ساخت این بنا، با تاثیر از ساختمان کاپیتول ایالات متحده در واشنگتن شروع شده است. پله های سنگی بزرگ، بال های کلاسیک، و گنبدهای بلند از جمله ویژگی های منحصر به فرد این بنا به شمار می فرایند. قبل از انقلاب 1959، این ساختمان مقر اصلی کنگره کوبا بوده است. افلاک نما، کتابخانه ملی، و فرهنگستان علوم از جمله مکان های زیبا و مجذوب کنندهی هستند که دیوار ها و سقف های آن با دکوراسیون نئو کلاسیک مزین گشته اند.

مقاله: دانستنی ها و راهنمای مسافرتی به هاوانا کوبا

در زمان های گذشته، هاوانا (میراث دنیای یونسکو) یکی از بنادر نیروی دریایی اسپانیا بوده است. بخش شمال شرقی این شهر دارای بافتی قدیمی و منحصر به فرد است که قدمت آن به قرن 16 ام میلادی باز می شود. در واقع، شواهد تاریخی موجود در شهر، نشان از قدمت دیرینه و فرهنگ غنی آن است. دیوارهای دفاعی شهر هنوز هم در خیابان های باریک راسخ هستند. در گذشته، این دیوارها برای جلوگیری از حملات دزدان دریایی ساخته شده اند. پنج مورد از میادین این شهر به سبک کاملا اروپایی ساخته شده اند که نمای خارجی باروک کوبا مشرف بر آن ها است. میدان کلیسای جامع، یکی از مهم ترین میادین موجود است که در خیابان های اطراف آن، بازار های کتاب و کافه های متعددی به چشم می خورد.

گورستانی در شهر هاوانا وجود دارد که به علت دفن شدن افراد مشهور یکی از بزرگترین گورستان های تاریخ دنیا است. جالب است بدانید که در این گورستان 800000 قبر و بیش از 500 آرامگاه و کلیسا وجود دارد. این روزها در این گورستان خانواده های قدیمی و اصیل بر سر ساختن آرامگاه های بزرگتر و بلندتر با هم رقابت دارند. هرچند که این روزها گورستان تبدیل به جاذبه ای گردشگری هم شده است.

منبع مقاله: دانستنی ها و راهنمای مسافرتی به هاوانا کوبا

انتشار: 11 دی 1400 بروزرسانی: 11 دی 1400 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 1553

به "مقاله: دانستنی ها و راهنمای مسافرتی به هاوانا کوبا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: دانستنی ها و راهنمای مسافرتی به هاوانا کوبا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید