مردی که می خندد ویکتور هوگو در کتاب شب رادیو تهران

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، یکی از رمان های مشهور ویکتورهوگو برای هفته آخر سال 98 در برنامه کتاب شب رادیو بازخوانی می گردد.

مردی که می خندد ویکتور هوگو در کتاب شب رادیو تهران

جهت دریافت مشاوره خدمات تبلیغات از بهترین و مجربترین تیم تبلیغاتی کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ حرفه ای و ارائه تیزرهای تبلیغاتی را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، رمان مردی که می خندد را مترجمان گوناگونی به فارسی ترجمه نموده اند که یکی از آنها (برگردان رضا فکور از انتشارات سعیدی) دستمایه تنظیم و ویرایش رادیویی قرار گرفته و در شش قسمت 20 دقیقه ای از 24 تا 29 اسفند برای علاقه مندان، روایت خواهد شد.

سردبیر برنامه در معرفی خالق مردی که می خندد می گوید: ویکتور هوگو نویسنده فرانسوی در سال 1802 میلادی به جهان آمد و در سال 1885 درگذشت.

او معتقد بود نویسنده و شاعر، همیشه باید عواطف و احساسات مردم را در نظر بگیرد، آثارش را برای روحیه دادن به نوع بشر خلق کند و همیشه اصول صحیح طی کردن راستا زندگی را به آنان بیاموزد.

ویکتور هوگو خودش همیشه به این رسالت عمل می کرد و به خاطر عقاید آزادیخواهانه و حمایت همیشگی اش از طبقات محروم، دایم مورد خشم و غضب سران دولتی و حکومتی فرانسه قرار می گرفت، ولی با وجود تهدید و تبعید، هرگز از آرمان های خود دست نکشید.

برنامه کتاب شب که بازخوانی رمان مردی که می خندد را در دستور کار خود قرار داده، به سردبیری محمدباقر رضایی، تهیه کنندگی رضا قربانی و زرین کشاورز، در گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران فراوری می گردد و راوی ثابت آن بهروز رضوی است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 5 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 499

به "مردی که می خندد ویکتور هوگو در کتاب شب رادیو تهران" امتیاز دهید

1 کاربر به "مردی که می خندد ویکتور هوگو در کتاب شب رادیو تهران" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مردی که می خندد ویکتور هوگو در کتاب شب رادیو تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید