مدیریت دولتمردان در سال های اخیر جهادگونه است

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، خبرنگاران/گیلان فرماندار تالش مدیریت سال های اخیر دولتمردان را جهادگونه دانست و گفت: خوشبختانه از هفته دولت تا دهه فجر امسال هم از نظر کیفی و هم از نظر کمی نسبت به سال گذشته رشد داشتیم و تعداد پروژه های شهرستان 195 پروژه به ارزش 64 میلیارد تومان است.

مدیریت دولتمردان در سال های اخیر جهادگونه است

سیدعیسی مهدوی امروز(سیزدهم بهمن ماه) در حاشیه دومین روز از ایام الله دهه فجر در جمع مردم روستای طولارود شهرستان تالش، اظهار کرد: به لطف خدا و با راهبردهای ارزشمند رهبر معظم انقلاب و به تاسی از آرمان های امام راحل وارد چله دوم انقلاب شدیم و کارشکنی ها و سنگ اندازی های دشمنان انقلاب و نظام کاری از پیش نبرده است.

وی با بیان اینکه با تدبیر و همت دولتمردان نه تنها کمبودها جبران شده، بلکه شاهد پیشرفت های روزافزون و چشمگیر هستیم، گفت: رمز موفقیت جمهوری اسلامی در خودباوری و پایمردی مردم است.

فرماندار تالش ادامه داد: ادبیات امام و رهبری به ما آموخت که نباید خودباخته باشیم؛ چراکه هدف جمهوری اسلامی، تعالی انسان است و دین اسلام انسان های چندبعدی تربیت می کند.

مهدوی مدیریت سال های اخیر دولتمردان را جهادگونه دانست و بیان کرد: خوشبختانه از هفته دولت تا دهه فجر سال جاری هم از نظر کیفی و هم از نظر کمی نسبت به سال گذشته رشد داشتیم و تعداد پروژه های شهرستان 195 پروژه به ارزش 64 میلیارد تومان است.

مسعود شفیقیان، بخشدار مرکزی تالش نیز، ایام الله دهه فجر را یادآور حماسه آفرینی ها و جانفشانی های ملت دانست و مطرح کرد: در چهل ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، شاخص مهم برنامه های سال جاری در بخش مرکزی، توجه به نشاط اجتماعی، امیدافزایی و نمایش اقتدار ملی در کنار توجه ویژه به حوزه بانوان است.

وی اضافه نمود: از هفته دولت سال جاری تا به امروز 68 پروژه با اعتباری بالغ بر 27 میلیارد تومان در بخش مرکزی تالش به بهره برداری رسیده است.

شفیقیان با اشاره به مهمترین پروژه بخش مرکزی، یادآور شد: در مجموع سرمایه گذاری پروژه ها مربوط به دستگاه های مختلف اعم از میراث فرهنگی، بنیاد مسکن، آب و فاضلاب روستایی، شیلات، راهداری، دهیاری ها و جهادکشاورزی است، اما مهمترین و پرهزینه ترین پروژه، احداث سردخانه در چلونصر جوکندان است که با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 447

به "مدیریت دولتمردان در سال های اخیر جهادگونه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیریت دولتمردان در سال های اخیر جهادگونه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید