ارزان ترین فصل تور ترکیه: ماجرای بسته شدن مرز های تجاری ایران و ترکیه

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، سرکنسول ایران در ارزروم ترکیه گفت: اخبار مربوطه به بسته شدن مرز های تجاری ایران و ترکیه و ممنوعیت ورود کامیون های دو کشور کاملا بی پایه است.

ارزان ترین فصل تور ترکیه: ماجرای بسته شدن مرز های تجاری ایران و ترکیه

بهترین تجربه سفر را با ارزان ترین فصل تور ترکیه در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

به گزارش ایسنا، سجاد سلطان زاده گفت: از امروز (16 مهرماه) دروازه های مرزی سه گانه کشورمان با ترکیه جهت تردد مسافری هم با رعایت پروتکل های بهداشتی (ارائه گواهی واکسن و تست منفی pcr) بصورت دو طرفه بازگشایی شد.

وی اضافه نمود: روزانه بطور معمول حدود 900 کامیون از مرز های ایران و ترکیه تردد می نمایند و در حال حاضر این تردد به روال عادی در جریان است.

سلطان زاده گفت: آقای اوزجان آراش که خبرگزاری اسپوتنیک از نامبرده بعنوان رئیس انجمن توسعه روابط تجاری ترکیه و ایران یاد نموده و خبر ممنوعیت تردد کامیون ها در مرز های دو کشور را به نقل از وی منتشر نموده بود، با انتشار پیامی اظهارات منتسب به وی را رسما تکذیب کرد و بر هدف انجمن خود مبنی بر یاری به توسعه تجارت بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری ترکیه و خدمات چندین ساله اش در این راستا تاکید نمود.

وی ادامه داد: آقای علی باقری، معاون سیاسی وزارت خارجه کشورمان برای ملاقات با مقامات سیاسی ترکیه در آنکارا به سر می برند و در این ملاقات ها دو طرف بر اراده دو کشور برای داشتن برترین روابط همسایگی و تقویت صلح و دوستی منطقه ای تاکید نموده اند.

منبع: فرارو
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 1478

به "ارزان ترین فصل تور ترکیه: ماجرای بسته شدن مرز های تجاری ایران و ترکیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارزان ترین فصل تور ترکیه: ماجرای بسته شدن مرز های تجاری ایران و ترکیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید