ماجرای اغفال 40 زن جوان توسط 2 دکتر روان شناس

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، این پرونده حساس از چندین ماه قبل، هنگامی روی میز دادستان مرکز خراسان رضوی گشوده شد که اخبار محرمانه از اغفال زنان جوان توسط مدیر 40 ساله یکی از مراکز مشاوره روان شناسی در مشهد حکایت داشت.

ماجرای اغفال 40 زن جوان توسط 2 دکتر روان شناس

به گزارش خراسان، اهمیت این گزارش ها از منابع موثق، موجب شد قاضی غلامعلی صادقی (دادستان وقت مشهد) دستورات ویژه ای را برای پیگیری غیرمستقیم همراه با رصد های اطلاعاتی این ماجرا صادر کند. به دنبال دستورات صریح دادستان وقت مرکز خراسان رضوی، تلاش های گسترده ای در این باره آغاز و مشخص شد مرد 40 ساله عضو هیئت علمی یکی از دانشگاه های کشور است و با راه اندازی مرکز مشاوره روان شناسی، زنان و دختران جوان دارای مسائل احساسی، خانوادگی یا اجتماعی را با توسل به ترفند های خاص، فریب می دهد و آنان را طعمه نیات پلید و شیطانی خود می کند.

درهمین اثنا با انتصاب قاضی صادقی به سمت ریاست کل دادگستری خراسان رضوی، قاضی محمدحسین درودی (دادستان مرکز خراسان رضوی) با مطالعه دقیق گزارش های مذکور، بی درنگ دستور گسترش دامنه تحقیقات را صادر کرد و از سربازان گمنام امام زمان (عج) اداره کل اطلاعات خراسان رضوی خواست رسیدگی به این پرونده حساس را در دستور کار قرار دهند.

این گونه بود که تلاش ها و رصد های اطلاعاتی شبانه روزی نتیجه داد و مرد 40 ساله در حالی دستگیر شد که بررسی ها نشان داد زن دیگری که او نیز تحصیلات عالیه دارد، مرد 40 ساله را در ارتکاب جرایم اتهامی همراهی می کند.

وقتی عمق هولناک این پرونده لو رفت و مشخص شد بیش از 40 زن طبق اطلاعات به دست آمده، طعمه اهداف شوم و شیطانی شده اند، حساسیت ماجرا چندین برابر شد؛ بنابراین گزارش، با صدور دستوری از سوی قاضی سید جواد حسینی (معاون دادستان مرکز خراسان رضوی) رسیدگی قضایی به بازپرس شعبه 204 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد واگذار شد و بدین ترتیب قاضی دکتر حسن زرقانی با قدرت قانون دست به قلم برد و حکم به جلب متهمان داد.

این گزارش حاکی است با دستگیری دو مرد و زن مذکور که عنوان دکتر نیز دارند، این پرونده وارد مرحله جدیدی شد. تحقیقات محرمانه که زیر نظر قاضی زرقانی و توسط سربازان بی ادعای امام زمان (عج) صورت می گرفت ابعاد جدیدی از این فاجعه را فاش کرد. بررسی ها بیانگر آن بود مرد 40 ساله که، چون اختاپوسی روی مراجعان مرکز مشاوره چنگ انداخته است، زنان دارای مسائل روحی و تالمات روانی را با ادعا های دروغین ارتباط با امام زمان (عج) به مکان های خاصی می کشاند و آن ها را طعمه هوسرانی های خود قرار می دهد.

از سوی دیگر بررسی های دقیق و محرمانه درباره نقش خانم دکتر در این ماجرا نشان داد او نیز با راه اندازی مرکز مشاوره در مشهد و با استفاده از تخصص هیپنوتیزم، روح و روان زنان جوان را طی یک دقیقه به تسخیر خودش درمی آورد و آن چه به زنان دارای مشکل تلقین می کرد، آن ها نیز خواسته او را انجام می دادند. همچنین با افشای راز این مرکز مشاوره ای مشخص شد که او زنان زیادی را به مرکز مشاوره مرد 40 ساله معرفی کرده است.

در اجرای دستور قاطع قاضی دکتر حسن زرقانی، دو مرکز مشاوره ای پلمب شدند و اسناد و مدارک موجود در این دفاتر برای بررسی های دقیق به اداره کل اطلاعات خراسان رضوی انتقال یافت. از سوی دیگر با توجه به اهمیت و حساسیت ماجرا و لو رفتن زوایای پنهان دیگری از اتهامات هولناک این افراد، قاضی شعبه 204 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد اتهام افساد فی الارض را به آنان تفهیم کرد تا بررسی های گسترده ای درباره جرایم احتمالی دیگر آنان صورت گیرد.

منبع: فرارو
انتشار: 11 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 677

به "ماجرای اغفال 40 زن جوان توسط 2 دکتر روان شناس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماجرای اغفال 40 زن جوان توسط 2 دکتر روان شناس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید