تور ترکیه ارزان: لیگ والیبال ترکیه، رجحان یاران معروف در غیاب موسوی، اسپورتوتو در حضور شریفی پیروز شد

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، تیم والیبال فنرباغچه مقابل گالاتاسرای به پیروزی رسید.

تور ترکیه ارزان: لیگ والیبال ترکیه، رجحان یاران معروف در غیاب موسوی، اسپورتوتو در حضور شریفی پیروز شد

بهترین تجربه سفر را با تور ترکیه ارزان در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

به گزارش خبرنگاران، تیم فنرباغچه در هفته نوزدهم لیگ برتر والیبال ترکیه با نتیجه 3 بر یک مقابل گالاتاسرای به فزونی دست یافت. فنرباغچه در ست های اول، دوم و چهارم با نتایج 25 بر 18، 30 بر 28 و 25 بر 22 حریف خود را شکست داد و در ست سوم 20 بر 25 مغلوب گردید.

سعید معروف کاپیتان و پاسور پیشین تیم ملی والیبال ایران در جمع بازیکنان اصلی فنرباغچه بود و 2 امتیاز نیز برای این تیم به دست آورد. سید محمد موسوی دیگر بازیکن ایرانی فنرباغچه به علت محدودیت حضور بازیکنان خارجی در این تیم پیروز به بازی نشد.

فنرباغچه با 42 امتیاز از 14 پیروزی و 5 شکست پس از هالک بانک و زراعت بانک در مکان سوم جدول رده بندی لیگ برتر والیبال ترکیه قرار گرفته است.

در دیگر بازی این هفته تیم اسپورتوتو در حضور مرتضی شریفی، ملی پوش ایرانی خود با نتیجه 3 بر یک از سد قزل تپه اسپور گذشت. شریفی در هر چهار ست بازیکن ثابت تیمش بود و 15 امتیاز نیز برای این تیم به دست آورد.

اسپورتوتو با 34 امتیاز از 12 پیروزی در مکان پنجم جدول لیگ برتر ترکیه قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 8 اردیبهشت 1401 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 1675

به "تور ترکیه ارزان: لیگ والیبال ترکیه، رجحان یاران معروف در غیاب موسوی، اسپورتوتو در حضور شریفی پیروز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ترکیه ارزان: لیگ والیبال ترکیه، رجحان یاران معروف در غیاب موسوی، اسپورتوتو در حضور شریفی پیروز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید