لغو پروازهای گیلان ادامه دارد

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، لغو پروازهای گیلان همچنان ادامه دارد و مدیر کل فرودگاه گیلان در این خصوص گفت: همه پروازهای امروز فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت که قرار بود از مبادی مختلف انجام شود، لغو شد.

لغو پروازهای گیلان ادامه دارد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گیلان، غلامرضا کریم آقایی روز چهارشنبه 14 اسفندماه 98 با اشاره به اینکه طی روزهای گذشته نیز تعدادی از پروازها لغو شد، اضافه کرد: قرار بود پروازهایی از مبادی کیش، مشهد، اهواز، عسلویه و تهران به فرودگاه گیلان انجام شود که همه آنها لغو اعلام شد.

او گفت: علت لغو پروازهای فرودگاه گیلان تصمیم شرکت های هواپیمایی بوده است.

مدیرکل فرودگاه گیلان تاکید کرد: فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت فعال و آماده پذیرش پروازهای شرکت های هواپیمایی است و در راستای سلامت مسافران و کارکنان، ترمینال ها، ساختمان اداری و عملیاتی به صورت مستمر ضد عفونی می شوند و هماهنگی لازم برای استقرار تیم بهداشتی به منظور تب سنجی مسافران صورت پذیرفته است.

آقایی گفت : در روزهای اخیر به دلیل پایین آمدن تقاضای مسافران، تعدادی از شرکت های هواپیمایی پروازهای برنامه ای خود را به رشت باطل نموده اند.

در شرایط عادی، تعداد 102 سورتی پرواز داخلی در هفته از فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت به مقاصد تهران، مشهد، کیش، تبریز، شیراز، اصفهان، بندرعباس، عسلویه و اهواز انجام می شود.

منبع: میراث آریا
انتشار: 3 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 494

به "لغو پروازهای گیلان ادامه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لغو پروازهای گیلان ادامه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید