قیمت کامپوزیت ژاپنی چقدر است ؟

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، دندان ها علاوه بر کاربردی که در زندگی روزمره ما دارند به صورت مستقیم بر زیبایی صورت ما تاثیر می گذارند. به همین علت درمان های متفاوتی برای ترمیم ظاهر دندان ها ارائه شده است که یکی از آنها کامپوزیت دندان نام دارد. ما در این مقاله به آنالیز قیمت کامپوزیت ژاپنی می پردازیم.

قیمت کامپوزیت ژاپنی چقدر است ؟

کامپوزیت دندان ماده ای خمیری شکل است که از رزین ساخته می گردد. در حقیقت می توان گفت به علت رنگ سفید و شبیه به دندان کامپوزیت، از این ماده در ترمیم ظاهر دندان ها استفاده می گردد. البته از کامپوزیت ها در پر کردن دندان نیز استفاده می گردد که ما در این مقاله به آنالیز آن نمی پردازیم.

قیمت کامپوزیت دندان

بیماران متفاوتی قصد استفاده از کامپوزیت دندان را دارند و می توان گفت: محبوبیت این درمان بسیار بالا است اما شرایط مالی بیماران یکسان نیست به همین علت نیز قیمت این درمان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

از طرفی به علت محبوبیت بسیار بالای کامپوزیت دندان، برند های مختلفی در حال فراوری این خمیر هستند که کیفیت و قیمت آنها با یکدیگر فرق دارد. به همین علت ما در این مقاله به صورت اختصاصی به آنالیز قیمت کامپوزیت ژاپنی می پردازیم پس با ما همراه باشید.

قیمت کامپوزیت ژاپنی

محبوبیت کامپوزیت های ژاپنی در بین بیماران بسیار زیاد است زیرا کامپوزیت های ژاپنی در کنار کیفیت مطلوب، دارای قیمت مالی هستند. به صورت میانگین قیمت کامپوزیت های ژاپنی برای هر واحد 1.500.000 تومان است.

به یاد داشته باشید که شما با پرداخت هزینه کامپوزیت ژاپنی که در بالا گفته شد، 6 ماه ضمانت نیز دریافت خواهید کرد که البته این ضمانت تنها در بعضی از کلینیک ها به شما ارائه می گردد و اهمیت بسیار زیادی دارد پس به آن دقت ویژه ای داشته باشید. اگر قصد انجام کامپوزیت دندان ژاپنی را دارید و می خواهید درباره آن اطلاعات بیشتری کسب کنید، میتوانید به نشانی (https://markazimplant.com/composite-veneer) مراجعه فرمایید.

مقایسه قیمت کامپوزیت ژاپنی با رقبا

در قسمت بالا قیمت کامپوزیت ژاپنی را مورد آنالیز قرار دادیم اما این کشور، تنها سازنده کامپوزیت دندان نیست. باید گفت کشور های دیگری نیز دارای صنعت کامپوزیت سازی هستند که بعضی از مشهور ترین آنها به توضیح زیر است:

  • آمریکا
  • سوئیس
  • آلمان

کشور هایی که گفته شد، دارای برند های کامپوزیت سازی هستند و از این نظر رقیب های ژاپن به حساب می آیند. در حقیقت قیمت کامپوزیت های ژاپنی از کامپوزیت های سوئیسی و آمریکایی پایین تر بوده و با کامپوزیت های آلمانی قیمتی برابر دارد.

قیمت کامپوزیت ژاپنی به صرفه است؟

برای اینکه به سوال بالا جواب بدهیم و به صرفه بودن کامپوزیت های ژاپنی را مورد آنالیز قرار دهیم، باید دو فاکتور به نام های کیفیت و قیمت را با یکدیگر مقایسه نمائیم. همانطور که در قسمت بالا مشاهده کردید قیمت کامپوزیت های ژاپنی در دسته مالی قرار می گیرد.

از طرفی نیز کامپوزیت های ژاپنی می توانند کیفیت مناسبی را به بیماران ارائه دهند که این موارد باعث می گردد تا ارزش خرید این کامپوزیت ها بسیار بالا باشد. پس در جواب سوال بالا می توان گفت کامپوزیت های ژاپنی نسبت به قیمت بسیار به صرفه هستند.

چرا قیمت کامپوزیت های ژاپنی در بعضی از مراکز فرق دارد؟

شما با آنالیز قیمت کامپوزیت های ژاپنی در کلینیک های دندان پزشکی مختلف، متوجه تفاوت قیمت می شوید که این موضوع دلایل متفاوتی دارد. در حقیقت قیمت کامپوزیت دندان به عوامل متفاوتی وابسته است که این عوامل باعث تفاوت قیمت در کلینک های متفاوت می شوند. بعضی از این عوامل به توضیح زیر است:

  • تعداد واحد کامپوزیت مورد احتیاج در هر بیمار
  • برند کامپوزیت مورد استفاده بیمار
  • کیفیت کامپوزیت مورد استفاده
  • مقدار تجربه و تخصص پزشک

موارد مهم تر از قیمت کامپوزیت ژاپنی

در قسمت های بالایی تمام موارد مربوط به قیمت کامپوزیت ژاپنی را برای شما آنالیز کردیم. اما موارد مهم دیگری نیز وجود دارند که بعضی از آنها اهمیتی برابر و بعضی دیگر اهمیتی بیشتر از قیمت کامپوزیت ها دارند به همین علت نیز ما در این بخش به آنالیز آنها می پردازیم.

مقدار تخصص و تجربه پزشک

پزشک معالج در این درمان خمیر کامپوزیت را بر روی دندان های شما قرار می دهد و با استفاده از آن، فرم و شکل دندان ها را ترمیم می نماید. پس از طی شدن این مراحل با استفاده از نور آبی رنگ، این خمیر بر روی دندان های شما سفت می گردد.

همانطور که در بالا مشاهده کردید مراحل کامپوزیت دندان احتیاج به تخصص و تجربه خاصی دارد زیرا اجرای صحیح تمام این مراحل وابسته به تبحر پزشک است. به همین علت به شما پیشنهاد می کنیم که در انتخاب پزشک دقت ویژه ای داشته باشید تا درمانی با کیفیت را تجربه نمائید.

کیفیت کامپوزیت ها

همانطور که در قسمت های بالا دیدید، برند های متفاوتی در حال ساخت کامپوزیت های دندانی هستند که کیفیت این برند ها یکسان نیست. به همین علت به شما پیشنهاد می کنیم برای دریافت درمانی همراه با طول عمر بالا، از برند های کامپوزیت سازی با کیفیت استفاده نمائید.

رعایت مراقبت های کامپوزیت

طول عمر کامپوزیت دندان فقط به کیفیت و پزشک معالج شما مربوط نمی گردد و برای تجربه طول عمر بالاتر این درمان، شما باید مراقبت های مخصوصی را رعایت فرمائید که به آنها مراقبت های کامپوزیت دندان می گویند. در ادامه بخشی از مراقبت های کامپوزیت دندان را برای شما توضیح می دهیم:

اولین مراقبت کامپوزیت، رعایت بهداشت دهان و دندان است که شما باید به آن توجه ویژه ای نمائید. در مرحله دوم شما نباید فشار بیش از حد به کامپوزیت های خود وارد کنید مانند دندان قروچه کردن و خوردن بعضی غذا ها مانند ته دیگه که باعث این امر می شوند.

از طرفی استفاده از دخانیات و نوشیدنی های الکل باعث کاهش طول عمر این درمان خواهد شد پس از مصرف آنها بپرهیزید. شما می توانید با رعایت نکات گفته شده، طول عمر کامپوزیت خود را افزایش دهید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 4 اسفند 1401 بروزرسانی: 4 اسفند 1401 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 1862

به "قیمت کامپوزیت ژاپنی چقدر است ؟" امتیاز دهید

15 کاربر به "قیمت کامپوزیت ژاپنی چقدر است ؟" امتیاز داده اند | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت کامپوزیت ژاپنی چقدر است ؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید