غرق شدن یک سرباز در حین بازسازی پل شناور ارتش در ملاثانی

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، خبرنگاران/خوزستان فرمانده گروه 422 مهندسی نیروی زمینی ارتش مستقر در اهواز از غرق شدن یک سرباز وظیفه در حین انجام عملیات تعمیر پل شناور عنافچه در منطقه ملاثانی اطلاع داد.

غرق شدن یک سرباز در حین بازسازی پل شناور ارتش در ملاثانی

جهت دریافت خدمات شرکت بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

سرهنگ مراد ملکی با اشاره به حادثه غرق شدن یکی از سربازان گروه 422 مهندسی اهواز در حین انجام وظیفه اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران و گروه 422 مهندسی در بحث مردم کمک و نصب پل های شناور حدود 5 سال است که در منطقه ملاثانی حضور دارد.

به گزارش خبرنگاران، وی اضافه کرد: این حضور ارتش در راستای خدمت رسانی به مردم و ایجاد ارتباط میان دهه ها روستا در منطقه عنافچه مرکز شهرستان باوی است.

فرمانده گروه 422 مهندسی نیروی زمینی ارتش مستقر در اهواز توضیح داد: بارندگی هایی که اخیرا در این مناطق رخ داد باعث شد که پل ارتش در این منطقه از جهت خود خارج گردد و مردم با مشکلاتی روبرو شوند.

ملکی ادامه داد: پس از این اتفاق دستورات لازم برای ترمیم و بازسازی این پل شناور به گروه مهندسی ابلاغ شد.

وی گفت: متاسفانه امروز 27 اسفندماه یکی از سربازان وظیفه مشغول در کار بازسازی پل به نام امیر دریس در حین انجام وظیفه در کنار پل شناور واقع در ملاثانی غرق شد.

ملکی بیان نمود: در حال حاضر غواصان در حال جستجوی پیکر این سرباز هستند.

به گزارش خبرنگاران، پل شناور پی ام پی گروه 422 مهندسی رزمی اهواز از سال 1393 تا کنون به منظور تسهیل در تردد اهالی دهستان عنافچه که بالغ بر 43 روستا را شامل می گردد نصب و روانه شده است. طول این پل 140 متر بوده که از تعداد 20 سطحه تشکیل شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 فروردین 1399 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 449

به "غرق شدن یک سرباز در حین بازسازی پل شناور ارتش در ملاثانی" امتیاز دهید

1 کاربر به "غرق شدن یک سرباز در حین بازسازی پل شناور ارتش در ملاثانی" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غرق شدن یک سرباز در حین بازسازی پل شناور ارتش در ملاثانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید