سپاهان باید زودتر درخواست تعویق بازی را می داد

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، به گزارش خبرنگاران، رسول خطیبی در نشست مطبوعاتی پیش از دیدار تیمش با سپاهان اصفهان این تیم را تیم قدرتمندی خواند و گفت: من از اصفهان خاطرات خوبی دارم و بسیار خوشحالم که بار دیگر در این شهر حضور دارم. سپاهان از همان زمان که من در این تیم بودم، برای قهرمانی می جنگیده و تیم قدرتمندی است. امیدوارم بازی خوبی را ببینیم.

سپاهان باید زودتر درخواست تعویق بازی را می داد

وی شرایط سپاهان و ماشین سازی را یکسان دانست و اضافه کرد: سپاهان، 80 درصد تیم خود را حفظ نموده و از کادر فنی بسیار خوبی برخوردار است که قلعه نویی، سرمربی این تیم، استاد من به حساب می آید. البته ما نیز با یک برد و روحیه بسیار خوب به مصاف این تیم می رویم و از این نظر که هر دو تیم فصل را با پیروزی آغاز نموده اند، در شرایط یکسانی قرار داریم.

سرمربی ماشین سازی درباره درخواست سپاهان برای به تعویق افتادن این دیدار بیان نمود: تصمیم گیری نهایی در این باره بر عهده سازمان لیگ است و سپاهان هم اگر واقعا چنین درخواستی داشت، بایستی زودتر آن را مطرح می کرد.

وی با بیان اینکه توپ های فصل پیش بهتر بود اعلام نمود: به توپ های جدید، ایرادهایی وارد است و طبیعتا اگر توپ ها بی کیفیت باشند، کیفیت بازی ها پایین می آید. توپ ها را خیلی دیر به تیم ها رساندند.

وی در پاسخ به سوالی درباره محرومان و مصدومان تیمش اضافه کرد: در بازی فردا، عابدینی و همچنین یکی از بازیکنان خارجی تیم که دیرتر به ما اضافه شد را در اختیار نخواهیم داشت.

به گزارش خبرنگاران، ماشین سازی در حالی به مصاف سپاهان می رود که سپاهان، در هفته نخست لیگ نوزدهم، با پیروزی سه بر صفر در برابر شاهین شهرداری بوشهر، در صدر جدول جای گرفته است. از سویی ماشین سازی نیز هفته گذشته آبی های پایتخت را با یک گل شکست دادند و اکنون در رده ششم جدل قرار دارند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 45

به "سپاهان باید زودتر درخواست تعویق بازی را می داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سپاهان باید زودتر درخواست تعویق بازی را می داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید