سیدعباسی: اگر از گل گهر امتیاز کم نمی شد الان برای قهرمانی می جنگید، قلعه نویی مربی و استاد من است

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو به تمجید از همتای خود در تیم گل گهر پرداخت و او را مربی و استاد خود دانست.

سیدعباسی: اگر از گل گهر امتیاز کم نمی شد الان برای قهرمانی می جنگید، قلعه نویی مربی و استاد من است

به گزارش خبرنگاران، داود سیدعباسی در نشست خبری پیش از ملاقات مقابل گل گهر در هفته بیست و چهارم لیگ برتر گفت: پیش از هر چیز سال نو و ماه مبارک رمضان را خدمت مردم تبریک می گویم. با توجه به شناختی که همه از گل گهر داریم می دانیم که اگر کسر امتیاز از این تیم اتفاق نمی افتاد شاید الان یکی از تیم هایی بود که برای قهرمانی می جنگید.

وی ادامه داد: از توانایی تیم گل گهر باخبر هستیم و از طرفی پُرافتخارترین مربی ایران روی نیمکت این تیم می نشیند و نشان می دهد مجموعه قدرتمندی هستند. ما این شانس را داریم که مقابل این مجموعه خودمان را محک بزنیم. بچه ها آماده بازی فردا هستند. ضمن احترامی که برای تیم گل گهر قائلیم سعی می کنیم بازی خوبی را مقابل این تیم به نمایش بگذاریم. قلعه نویی استاد و مربی بنده است و این بازی برای خود من جذابیت خاصی دارد. امیدوارم بازی خوبی از آب دربیاید. اول اینکه همه بازیکنان سالم از زمین بیرون بیایند و نتیجه هم حالا هر چه رقم خورد.

سرمربی تیم شهر خودرو در خصوص محرومان و مصدومان تیمش گفت: ما احسان حسینی، میلاد فراهانی، محسن ربیع خواه و آزاد جعفرزاده را به علت آسیب دیدگی در اختیار نداریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 خرداد 1401 بروزرسانی: 4 خرداد 1401 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 1693

به "سیدعباسی: اگر از گل گهر امتیاز کم نمی شد الان برای قهرمانی می جنگید، قلعه نویی مربی و استاد من است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیدعباسی: اگر از گل گهر امتیاز کم نمی شد الان برای قهرمانی می جنگید، قلعه نویی مربی و استاد من است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید