سقوط جانی دپ همچنان ادامه دارد؛ کاپیتان اسپارو از هودینی حذف شد

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، بر اساس گزارش های منتشر شده جانی دپ از یک پروژه تلویزیونی بزرگ، درباره هری هودینی به تهیه کنندگی جری بروکهایمر کنار گذاشته شده است.

سقوط جانی دپ همچنان ادامه دارد؛ کاپیتان اسپارو از هودینی حذف شد

تا چند سال پیش جانی دپ یکی از محبوب ترین و پول سازترین بازیگران هالیوود بود. هنرپیشه آمریکایی که در اواخر دهه 1990 با فیلم ادوارد دست قیچی به کارگردانی تیم برتون توانست توانایی های خود را نشان دهد، در هزاره جدید با فیلم هایی همچون دزدان دریایی کارائیب و آلیس در سرزمین عجایب به بازیگری محبوب در نزد عموم مردم تبدیل شد و تهیه کنندگان هالیوودی به دنبال همکاری های بلند مدت با او بودند. اما پس از سال 2017 و علنی شدن دعواهای وی با همسر سابق اش، امبر هرد، چهره عمومی دپ خدشه دار شد و استودیوهای فیلم سازی بسیاری از همکاری مجدد با او سر باز زدند.

  • جانی دپ از مجموعه جانوران شگفت انگیز کنار گذاشته شد

چند هفته قبل جانی دپ در دادگاه نهایی مربوط به شکایت اش از روزنامه انگلیسی سان شکست خورد و دادگاه به نوعی همسرآزاری دپ را تأیید کرد. در مقاله روزنامه سان 14 رفتار خشن از جانب دپ علیه هرد گزارش شده بود که بنابر تشخیص قاضی 12 مورد از این رفتارها واقعا رخ داده اند و مطلب سان غیرواقعی نبوده است. هرچند وکیل دپ این رأی را اشتباه خوانده است، اما نظر دادگاه بریتانیایی باعث شده برادران وارنر دپ را از ادامه حضور در مجموعه جانوران شگفت انگیز منصرف کنند. اینطور که پیداست نتیجه این دادگاه کماکان بر زندگی حرفه ای و شخصی جانی دپ تأثیر می گذارد و او از مجموعه تلویزیونی به تهیه کنندگی جری بروکهایمر هم کنار گذاشته شده است. این سریال قرار بوده به زندگی هری هودینی، شعبده باز مشهور مجارستانی بپردازد.

جانی دپ با سریال جدید بروکهایمر قصد داشت پس از سال ها در یک مجموعه تلویزیونی نقش اصلی را برعهده بگیرد. آخرین نقش آفرینی جدی او در تلویزیون به اواخر دهه 1980 و اوایل دهه 1990 و سریال خیابان جامپ شماره 21 بازمی گردد.

هالیوود ریپورتر در مطلب اخیرش درباره جانی دپ به نقل از یک کارشناس روابط عمومی معتبر در خصوص رفتارهای اخیر او آورده است: دپ بدترین شخص ممکن برای کنترل یک بحران روابط عمومی است. او را به عنوان الگو به مشتریانم معرفی می کنم تا نشان دهم چه کارهایی را نباید انجام دهند. او کارهای کرده که انگار نه به پایش بلکه به صورتش شلیک کرده است.

منبع: Screenrant

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 1 بهمن 1399 بروزرسانی: 1 بهمن 1399 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 1020

به "سقوط جانی دپ همچنان ادامه دارد؛ کاپیتان اسپارو از هودینی حذف شد" امتیاز دهید

1 کاربر به "سقوط جانی دپ همچنان ادامه دارد؛ کاپیتان اسپارو از هودینی حذف شد" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سقوط جانی دپ همچنان ادامه دارد؛ کاپیتان اسپارو از هودینی حذف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید