نویسندگان آمریکا هم به همه چیز همه جا جایزه دادند

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، جایزه اصلی انجمن نویسندگان آمریکا در سال 2023 به فیلم همه چیز همه جا به یکباره رسید تا این فیلم به موفقیت خود در فاصله یک هفته تا جوایز اسکار ادامه بدهد.

نویسندگان آمریکا هم به همه چیز همه جا جایزه دادند

به گزارش خبرنگاران به نقل از اسکرین، مراسم سالانه جوایز انجمن نویسندگان آمریکا برگزار گردید و فیلم همه چیز همه جا به یکباره به نویسندگی و کارگردانی دنیل کوآن و دنیل شاینرت پیروز به دریافت جایزه اصلی برترین فیلمنامه اصلی شد تا در فاصله یک هفته به برگزاری نود و پنجمین دوره جوایز سینمایی اسکار، به پیروزیت دیگری دست یابد.

این فیلم در جوایز اسکار پیش رو در 11 شاخه از جمله برترین فیلمنامه اصلی نامزد دریافت جایزه است.

فابلمن ها نوشته استیون اسپیلبرگ و تونی کوشنر، منو نوشته ست ریس و ویل تریسی، نَه از جردن پیل و تار از تاد فیلد، دیگر نامزدهای برترین فیلمنامه اصلی در جوایز انجمن نویسندگان آمریکا (WGA) بودند.

در شاخه برترین فیلمنامه اقتباسی هم فیلم حرف های زنانه با فیلمنامه ای از سارا پولی در رقابت با فیلم های تاپ گان: ماوریک، پلنگ سیاه: واکانادا برای همواره، پیاز شیشه ای: رمز و راز چاقو و او گفت پیروز به دریافت جایزه شد.

در بخش فیلمنامه آثار مستند که رامین بحرانی با فیلم شانس دوم نامزد دریافت جایزه بود، در نهایت جایزه به رویای ماه از برت مورگان رسید.

در بخش تلویزیونی هم جایزه برترین نویسندگی سریال درام به جداسازی و جایزه برترین نویسندگی سریال کمدی هم به خرس رسید. نیلوفر سفید هم جایزه برترین فیلمنامه مینی سریال را به خود اختصاص داد.

همه چیز همه جا به یکباره جوایز اسپریت را هم درو کرد

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 16 اسفند 1401 بروزرسانی: 16 اسفند 1401 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 1866

به "نویسندگان آمریکا هم به همه چیز همه جا جایزه دادند" امتیاز دهید

22 کاربر به "نویسندگان آمریکا هم به همه چیز همه جا جایزه دادند" امتیاز داده اند | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نویسندگان آمریکا هم به همه چیز همه جا جایزه دادند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید