سفیر قطر در امان: سفر امیر قطر به اردن در شرایط حساس منطقه مهم است

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، سفیر قطر در اردن تأکید کرد که سفر امیر قطر به اردن در راستای رایزنی بین دو کشور در مورد مسائل مختلف انجام می گیرد.

سفیر قطر در امان: سفر امیر قطر به اردن در شرایط حساس منطقه مهم است

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، سعود بن ناصر آل ثانی سفیر قطر در اردن گفت که تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر یکشنبه آینده در راستای مشورت بین دو کشور درباره مسائل مختلف به اردن سفر می نماید.

سعود بن ناصر در مصاحبه با خبرگزاری آناتولی اضافه کرد که امیر قطر بنا به دعوت عبدالله دوم شاه اردن به این کشور سفر می نماید و این سفر وی در راستای ارتباط دوجانبه و رایزنی در مسائل مختلف و منافع دو ملت صورت می گیرد.

او گفت که روابط قطر و اردن در حال رشد و توسعه در زمینه های متعدد است.

سفیر قطر در اردن همچنین توضیح داد که سفر امیر قطر به اردن در مرحله حساس منطقه که نیازمند اتحاد همه کشورها برای مقابله با چالش های کنونی است، صورت می گیرد.

روابط بین اردن و قطر به ویژه پس از تبادل سفرای دو کشور در اواسط سال 2019، شاهد بهبود بود و قطر یاری های اقتصادی به ارزش 500 میلیون دلار به اردن ارائه کرد.

اردن جولای گذشته پس از گذشت دو سال از احضار سفر خود از قطر، در راستای تقویت روابط خود با این کشور، سفیر جدیدی در دوحه معین کرد.

اردن ژوئیه 2017 پس از قطع روابط چهار کشور (عربستان، مصر، بحرین و امارات) با قطر، تحت فشارهای سعودی و اماراتی مجبور شد سفیر خود از قطر را فراخواند اما پس از گذشت دو سال، روابط قطر و اردن ازسر گرفته شد و قطر آگوست 2019 سعود بن ناصر آل ثانی را به عنوان سفیر این کشور در امان معین کرد.

م

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 4 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 بهمن 1399 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 381

به "سفیر قطر در امان: سفر امیر قطر به اردن در شرایط حساس منطقه مهم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفیر قطر در امان: سفر امیر قطر به اردن در شرایط حساس منطقه مهم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید