سرمای زیر صفر درجه در تهران ، آلودگی هوای تهران و چندکلان شهر

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، معاون پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: از امروز تا دوشنبه هفته آینده با توجه به سکون نسبی جو و پایداری هوا غلظت آلاینده های جوی در کلان شهر ها و شهر های صنعتی به ویژه تهران، اراک، کرج و اصفهان پیش بینی می گردد.

سرمای زیر صفر درجه در تهران ، آلودگی هوای تهران و چندکلان شهر

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، محمد اصغری در تشریح آخرین شرایط جوی کشور گفت: در دو روز آینده در استان های گیلان، مازندران و گلستان، بارش برف و باران و در خراسان شمالی، نیمه شمالی خراسان رضوی و ارتفاعات استان های واقع در دامنه های شمالی و جنوبی البرز شرقی، برف و مه آلودگی پیش بینی می گردد.

معاون پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی ادامه داد: از اواخر وقت شنبه بارش در استان های واقع در سواحل خزر کاسته می گردد.

وی با بیان اینکه یکشنبه و دوشنبه در اغلب نقاط کشور جو آرام است، اظهار کرد: روز های آدینه و شنبه پیش رو غرب دریای خزر مواج است.

اصغری گفت: از امروز تا دوشنبه با توجه به سکون نسبی جو و پایداری هوا غلظت آلاینده های جوی در کلان شهر ها و شهر های صنعتی به ویژه تهران، اراک، کرج و اصفهان پیش بینی می گردد.

معاون پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی با بیان اینکه در اغلب نقاط کشور از امروز تا دوشنبه ماندگاری هوای سرد داریم، افزود: از یک شنبه هفته آینده به تدریج سامانه بارشی از سمت غرب وارد کشور می گردد و غرب و شمال غرب را در بر می گیرد.

وی در تشریح شرایط جوی پایتخت گفت: آسمان تهران فردا صاف تا کمی ابری پیش بینی می گردد بیشنه و کمینه دما فردا در تهران 9 و یک درجه زیر صفر خواهد بود.

معاون پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی افزود: روز آینده بندرعباس با بیشینه دمای 27 درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان و شهرکرد با کمینه دمای 6 درجه زیر صفر سردترین مرکز استان خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 دی 1399 بروزرسانی: 26 دی 1399 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 1011

به "سرمای زیر صفر درجه در تهران ، آلودگی هوای تهران و چندکلان شهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمای زیر صفر درجه در تهران ، آلودگی هوای تهران و چندکلان شهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید