رونمایی از کتاب دیار نار

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، به گزارش خبرنگاران ، به نقل از روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، کتاب دیار نار فرهنگ و تاریخ مردم منطقه رامشه اصفهان را در 512 صفحه روایت می کند. نویسنده این اثر با جمع آوری 1400سند خطی و مصاحبه با حدود یک صد نفر از مطلعین و معمرین منطقه و همچنین بازدید و بررسی آثار تاریخی درصدد است زوایایی از تاریخ، فرهنگ و باورهای مردمان این دیار را روشن سازد. بیان وقایع تاریخی و فرهنگی در قالب داستان های واقعی سبک و سیاقی است که کم و بیش نویسنده در کتاب دنبال کرده است.

رونمایی از کتاب دیار نار

کتاب دیار نار اثری است از الیاس رضایی که تصویرگری آن را فاطمه یاوری (نقاش، نگارگر و پژوهشگر هنر ساکن فرانکفورت) برعهده داشت؛ این کتاب از طریق نشر حبیب چاپ شده است. گفتنی است سال 1398 کتاب مردمان ماندگار از همین نویسنده در دو جلد و 1300 صفحه درخصوص فرهنگ مردم رامشه منتشر شده است.

بناست تا در سومین روز از هفتادوسومین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب فرانکفورت از کتاب دیار نار رونمایی شود. گفتنی است این آیین روز جمعه (سی ام مهرماه 1400) بیست ودوم اکتبر 2021 از طریق خانه کتاب و ادبیات ایران با حضور رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در برلین و تصویرگر اثر، فاطمه یاوری در غرفه جمهوری اسلامی ایران برگزار خواهد شد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 24 آبان 1400 بروزرسانی: 24 آبان 1400 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 1501

به "رونمایی از کتاب دیار نار" امتیاز دهید

1 کاربر به "رونمایی از کتاب دیار نار" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از کتاب دیار نار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید