فرایند صعودی بورس تا کجا پایدار است؟

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، به گزارش خبرنگاران، شروع معاملات امروز بازار سهام با فرایند صعودی نمادهای شاخص ساز همراه بود و شاخص کل پس از رشد بیش از 2 درصدی به یک میلیون و 181 هزار واحد رسید. از طرفی در جریان جلسه دیروز نمایندگان با مسئولان سازمان بورس و وزیر اقتصاد بحث حمایت از بازار سهام مطرح بود و قالیباف اصل، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار نیز در این جلسه استعفا خود را به وزیر اقتصاد تقدیم کرد. استعفای رئیس سازمان بورس تاثیر منفی روی بازار سهام نداشت و بورس روز بعد از این استعفا به فرایند صعودی خود ادامه داد.

فرایند صعودی بورس تا کجا پایدار است؟

سلمان نصیرزاده، کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با خبرنگاران در رابطه با ثبات فرایند صعودی گفت: احتمال می رفت که بورس در این محدوده متعادل شود و شرایط برای ثبات بورس فراهم است. از طرفی گزارش های 9 ماهه نشان دهنده سوددهی خوب شرکت ها هستند و این موضوع می تواند در ثبات بورس موثر باشد.

این کارشناس با اشاره به جلسه دیروز نمایندگان با مسئولین سازمان بورس گفت: به نظر می رسد با توجه به جلسه نمایندگان با مسئولین سازمان بورس و استعفای قالیباف اصل از بازار سهام حمایت بیشتری صورت بگیرد.

این کارشناس در انتها گفت: مهم این است که فرایند تعادلی بورس ادامه داشته باشد. از طرفی حجم صف های خرید زیاد نیست و مشخص است جلوی فروش ها گرفته شده است. احتمال می رود شاخص کل بازار سهام تا محدوده یک میلیون و 300 هزار واحد رشد داشته باشد.

آخرین اخبار بورس را در صفحه بورس خبرنگاران بخوانید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 1 اسفند 1399 بروزرسانی: 1 اسفند 1399 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 1080

به "فرایند صعودی بورس تا کجا پایدار است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرایند صعودی بورس تا کجا پایدار است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید