رسوایی خصوصی های خانم بازیگر ها به وسیله سحر قریشی

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، خبرنگاران:ادعای جنجالی سحر قریشی درباره ازدواج کردن بازیگران مشهور ایرانی و پنهان کردن از مردم جنجالی شد.

رسوایی خصوصی های خانم بازیگر ها به وسیله سحر قریشی

سحر قریشی بازیگر زن جنجالی تلویزیون ادعا می نماید که بازیگران مشهور ایرانی هر کدام چندبار ازدواج نموده اند ولی از مردم پنهان می نمایند.سحر قریشی بعلاوه اشاره می نماید که حتی بعضی از آنها فرزند هم از ازدواج های قبلی خود دارند ولی مخفی نگه داشته اند. این ادعای سحر قریشی در واکنش به ازدواج کردنش در گذشته مطرح می گردد و سحر قریشی می گوید که من صادق بودم که رابطه های گذشته ام را گفته ام ولی خیلی از بازیگران نمی گویند و پنهان کاری می نمایند.

ازدواج و طلاق سحر قریشی در گذشته

سحر قریشی یکبار در سن پایین ازدواج نموده و بعد از آن طلاق گرفته است. خودش می گوید به علت سن پایین و تجربه کم بوده است و در بعضی مصاحبه ها عنوان نموده که همسرش با بازیگری او مشکل داشته است. اما رشیدپور در یک برنامه اینترنتی عنوان نمود که همسرش می گوید به علت ناپدید شدن سحر قریشی و نبودن او در خانه مجبور شدم او را طلاق بدهم ! شاید سحر قریشی رکورد دار درگیری و دشمنی با بازیگران مشهور باشد. خیلی ها بر علیه او مصاحبه می نمایند، یکی از این بازیگران لیلا اوتادی و دیگری حامد بهداد است : سحر قریشی بازیگر زن مشهور همه جا گفته که حامد بهداد به من گفت برو کف سالن های تئاتر رو تی بکش (این را سحر قریشی به این علت می گفت که من می خواستم از تئاتر آغاز کنم و خاکی باشم ولی دشمنانم نذاشتن که تئاتری باشم). اما حامد بهداد در یک مصاحبه گفت که یادم نمی آید چنین حرفی به سحر قریشی زده باشم.

منبع: برخط نیوز

منبع: رکنا
انتشار: 6 آذر 1400 بروزرسانی: 6 آذر 1400 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 1513

به "رسوایی خصوصی های خانم بازیگر ها به وسیله سحر قریشی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رسوایی خصوصی های خانم بازیگر ها به وسیله سحر قریشی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید