راه اندازی کتابخانه مجتمع های مسکونی شهرک گلسار با اهدای بیش از صد جلد کتاب

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، خبرگزاری خبرنگاران- شهرک گلسار منطقه 19 در طرح ارتقاء فرهنگ آپارتمان نشینی، این بار شاهد راه اندازی کتابخانه به عنوان رویدادی جدید در این طرح بود.

راه اندازی کتابخانه مجتمع های مسکونی شهرک گلسار با اهدای بیش از صد جلد کتاب

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، علی توکلی شهردار منطقه با اشاره به اینکه شهرک گلسار محله دولتخواه جنوبی پایلوت بخش تسهیلگری طرح ارتقاء فرهنگ آپارتمان نشینی است اضافه کرد: درهمین راستا رویداد دیگری از این طرح با موضوع مشارکت و همسایگی در این شهرک اجرا و طی آن 9 کتابخانه در مجتمع های مسکونی شهرک گلسار افتتاح شد.

او اظهار کرد: طی مراسمی که با حضور ساکنین شهرک گلسار و هیئت امنای آن، برگزار گردید ضمن اهدای بیش از صد جلد کتاب از سوی شهرداری این منطقه، بیش از 150 جلد کتاب اهدایی ساکنین این شهرک نیز جمع آوری و در اختیار کتابخانه ها قرار داده شد.

ضمن اینکه با مساعدت مدیر کل اداره آموزش های شهروندی شهرداری تهران، تعدادی کتاب مرتبط با حوزه آموزش های شهروندی نیز به کتابخانه مجتمع های مسکونی شهرک گلسار اهدا خواهد شد.

به گفته شهردار منطقه در کنار کلیه قفسه های کتاب، بردهایی با عنوان برد گفتگو و تجربه کتابخوانی نصب شده است تا ساکنین مجتمع بتوانند نظرات و تجربیات خود را در مورد کتاب مطالعه شده در معرض دید دیگران نیز قرار دهند.

براساس این گزارش تشکیل حلقه کتابخوانی وگفتگو پیرامون کتاب مشترک خوانده شده بین ساکنین مجتمع ها، سخنرانی هیئت مدیره و چند تن از ساکنین شهرک در مورد اهمیت کتابخوانی، ارائه مطلب در مورد اهمیت مطالعه به زبان انگلیسی و نیز شعر خوانی بچه ها ساکن مجتمع مسکونی گلسار از جمله برنامه های اجرا شده در روز افتتاحیه کتابخانه های شهرک گلسار بود.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 10 تیر 1400 بروزرسانی: 10 تیر 1400 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 1319

به "راه اندازی کتابخانه مجتمع های مسکونی شهرک گلسار با اهدای بیش از صد جلد کتاب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی کتابخانه مجتمع های مسکونی شهرک گلسار با اهدای بیش از صد جلد کتاب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید