بازسازی منزل: دستور و تاکید رئیس جمهور در بازسازی سریع و محرومیت زدایی منطقه ها زلزله زده خوزستان

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، خبرگزاری خبرنگاران-استاندار خوزستان با بیان اینکه دولت سیزدهم در بازسازی منطقه ها زلزله زده اندیکا در پی کار موقتی و نمایشی نیست گفت: رییس جمهور در بازدید سرزده از این مناظق علاوه بر دستور بازسازی سریع نسبت به محرومیت زدایی این منطقه ها تاکید نمود.

بازسازی منزل: دستور و تاکید رئیس جمهور در بازسازی سریع و محرومیت زدایی منطقه ها زلزله زده خوزستان

جهت دریافت خدمات بازسازی منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران از اهواز ،دکتر صادق خلیلیان یکشنبه شب در نشست قرارگاه بازسازی منطقه ها زلزله زده اندیکا که با حضور معاون اجرایی رییس جمهور و رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در پاویون فرودگاه اهواز برگزار گردید، اضافه کرد: طرح های در دست اقدام دولت سیزدهم در منطقه ها زلزله اندیکا با نگاه محرومیت زدایی از این منطقه وبه صورت اقدامی پایدار است که در بهبود شرایط منطقه می تواند بسیار اثرگذار باشد.

وی با بیان اینکه پیشرفت های خوبی در برطرف محرومیت و بازسازی منطقه ها زلزله زده اندیکا اجرا شده است گفت: با برنامه ریزی اجرا شده و تکمیل بخشی از واحدهای در دست احداث، تا سرانجام سال جاری بخشی از عشایر زلزله زده در سکونتگاه های دائم و مستحکم خود مستقر می شوند.

استاندار خوزستان با بیان اینکه احداث و ترمیم راه های روستایی اندیکا احتیاج به یک تصمیم جدی دارد، اضافه کرد: باید شرایط نامناسب راه های روستایی اندیکا را با تصمیمی کارشناسانه یک بار برای همواره مشخص تکلیف کرد.

وی ادامه داد: راه های روستایی اندیکا باید اصلاح، تعریض، زیرسازی و آسفالت شوند تا با یک بارندگی دسترسی اهالی منطقه به این راه ها قطع نشود.

سرانجام پیغام./

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 19 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 19 اردیبهشت 1401 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 1685

به "بازسازی منزل: دستور و تاکید رئیس جمهور در بازسازی سریع و محرومیت زدایی منطقه ها زلزله زده خوزستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی منزل: دستور و تاکید رئیس جمهور در بازسازی سریع و محرومیت زدایی منطقه ها زلزله زده خوزستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید