رئیس جمهور اوکراین به خانواده های قربانیان سقوط هواپیما تسلیت گفت

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، رئیس جمهور اوکراین در پیامی ضمن ابراز همدری با خانواده های جانباختگان حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی در نزدیکی فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) تهران و تسلیت به آنها، از حضور کنسول این کشور در محل وقوع حادثه داد.

رئیس جمهور اوکراین به خانواده های قربانیان سقوط هواپیما تسلیت گفت

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، سقوط یک فروند بوئینگ مسافربری هواپیمایی بین المللی اوکراین در نزدیکی شهر پرند، رسانه های خارجی دقایقی پیش اطلاع دادند که ولودومیر زلنسکی رئیس جمهوری اوکراین سفر خود به عمان را نیمه تمام گذاشت و در پیامی به خانواده های قربانیان این حادثه تسلیت گفته و با آنان ابراز همدردی کرد.

به گفته زلنسکی، سفارت اوکراین در ایران مشغول روشن ساختن چگونگی وقوع این سانحه غم انگیز بوده و کنسول این کشور نیز در محل سقوط هواپیما حضور دارد.

تارنمای دیده بان فلایت رادار 24 در توییتی اطلاع داد که هواپیمای اوکراینی که در حوالی پرند سقوط نموده از نوع 737-800 بود و در سال 2016 به صورت نو تحویل هواپیمایی بین المللی اوکراین شد. بوئینگ 737 هواپیمایی اوکراین 167 مسافر و 9 خدمه پروازی داشت که تمام سرنشینان آن جان باختتد.

شرکت بوئینگ در واکنش به سقوط یکی دیگر از هواپیماهای مسافربری خود اطلاع داد که در حال جمع آوری اطلاعات بیشتر از این حادثه است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 8 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 391

به "رئیس جمهور اوکراین به خانواده های قربانیان سقوط هواپیما تسلیت گفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس جمهور اوکراین به خانواده های قربانیان سقوط هواپیما تسلیت گفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید