خرید 10 هزار سرنگ اینفلیتور آنژیوگرافی قلبی از تولیدکنندگان داخلی

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، رئیس هیأت امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران با اشاره به خرید 10 هزار سرنگ اینفلیتور آنژیوگرافی قلبی از تولیدکنندگان داخلی گفت: هیات امنا با پیش پرداخت هزینه ها از تولیدکنندگان داخلی حمایت می نماید.

خرید 10 هزار سرنگ اینفلیتور آنژیوگرافی قلبی از تولیدکنندگان داخلی

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، مهدی یوسفی، رئیس هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران با اشاره به خرید 10 هزار سرنگ اینفلیتور آنژیوگرافی قلبی از فراوریکنندگان داخلی گفت: هیات امنا با پیش پرداخت هزینه ها از فراوریکنندگان داخلی حمایت می نماید.

وی اضافه نمود: هیات امنا تعداد 10 هزار سرنگ اینفلیتور آنژیوگرافی قلبی را در جهت حمایت از فراوری داخل خریداری و حتی اقدام به پیش پرداخت هزینه ها در این زمینه نموده است.

وی با بیان اینکه سرنگ اینفلیتور برای تنظیم فشار مایعی که در حین عمل جراحی آنژیو پلاستی به بدن تزریق می گردد، کاربرد دارد، اضافه نمود: در گذشته سرنگ اینفلیتور از کشور هایی مانند چین، فرانسه وارد می شد که خوشبختانه با همت شرکت های دانش بنیان، فراوریکنندگان کشورمان و حمایت وزارت بهداشت فراوری این کالای مصرفی در کشورمان شروع شده است.

رئیس هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران مطرح نمود: در حال حاضر قیمت سرنگ اینفلیتور آنژیوگرافی قلبی فراوری داخل که هیات امنا خریداری نموده است تقریبا نصف قیمت خارجی است که از لحاظ کیفیت با نمونه های فراوری خارج برابری می نماید و به تایید اداره کل تجهیزات پزشکی رسیده است.

به گزارش فارس، سرنگ اینفلیتور، از تجهیزات یک بار مصرف بخش قلب و عروق است که کاربرد آن باد کردن بالن در عمل آنژیوپلاستی و استنت گذاری (فنر گذاری) در درمان انسداد عروق کرنری بیماران قلبی است.

سرنگ اینفلیتور مشمول تحریم های ظالمانه علیه ایران بوده و از این رو واردات آن به کشور با چالش همراه است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 224

به "خرید 10 هزار سرنگ اینفلیتور آنژیوگرافی قلبی از تولیدکنندگان داخلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید 10 هزار سرنگ اینفلیتور آنژیوگرافی قلبی از تولیدکنندگان داخلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید