خبرنگاران بدهی شهروندان به شهرداری شهرکرد قسط بندی می شود

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، شهرکرد- خبرنگاران- رییس شورای اسلامی مرکز چهارمحال و بختیاری با اشاره به مصوبه شورای اسلامی شهرکرد درخصوص مشخص تکلیف بدهی مردم به شهرداری گفت: براساس این مصوبه و با تدوین شیوه نامه جدید، بدهی شهروندان شهرکردی به شهرداری قسط بندی خواهد شد.

خبرنگاران بدهی شهروندان به شهرداری شهرکرد قسط بندی می شود

حیدر علی پور شامگاه شنبه در نشست علنی شورای اسلامی مرکز چهارمحال و بختکمک گفت: براساس این شیوه نامه ،شهروندانی که تا سقف چهار میلیارد ریال به شهرداری بدهکارند، می توانند با 2 ضامن بدهی خود را قسط بندی کنند.

وی اضافه کرد: به همین دلیل بدهی های چهار تا 10 میلیارد ریالی با سه ضامن و بدهی 10 میلیارد ریال به بالا با چهار ضامن قابل قسط بندی است.

علی پور شرح داد: بر این اساس شهروندان شهرکردی می توانند با مراجعه به شهرداری نسبت به تعیین تکلیف بدهی خود و قسط بندی آن تا سقف 36 ماه اقدام کنند.

وی، در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شرایط شیوع ویروس کرونا در جامعه یادآور شد: مسوولان باید سلامت مردم را جدی بگیرند.

وی گفت: شورای اسلامی مرکز چهارمحال و بختکمک از مردم می خواهد تا ضمن استفاده از ماسک در مکان های عمومی نسبت به رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی اقدام کنند.

عضو شورای اسلامی مرکز چهارمحال و بختکمک نیز گفت: هم اینک سدمعبرهای موجود در خیابان های شهرکرد مسائل فراوانی را برای شهروندان ایجاد کرده است.

فرهاد رئیسی تاکید کرد: سد معبرها در شهرکرد تا آن جا گسترش یافته که در برخی ساعات روز، امکان تردد از پیاده روها وجود ندارد.

وی اضافه کرد: شهرداری شهرکرد باید نسبت به ساماندهی شرایط سد معبر و جمع آوری آن ها از سطح خیابان ها اقدام لازم را در سریع ترین زمان ممکن انجام دهد.

به گزارش خبرنگاران، سد معبر از مصداق های مهم تضییع حقوق شهروندی در جامعه به شمار می رود که این مساله گاهی به رنج مردم منجر می شود.

براساس تبصره یک ماده 55 قانون شهرداری ها سد معابر عمومی و اشغال پیاده روها و استفاده غیرمجاز آن ها، میدان ها، بوستان ها و باغ های عمومی برای کسب، سکنی و یا هر عنوان دیگری ممنوع و شهرداری مکلف است از آن جلوگیری و در رفع موانع موجود و آزاد کردن معابر و اماکن یاد شده به کمک ماموران خود اقدام کند.

شهرکرد به عنوان مرکز استان چهارمحال و بختکمک دارای خیابان های با عرض کم و پیاده روهای باریک است که برخی از کسبه در آن با سد معبر مقابل مغازه های خود، مسائلی را برای شهروندان ایجاد کرده اند.

رفع سد معبر از خیابان ها و پیاده روهای مرکز چهارمحال و بختکمک از مهمترین خواسته های شهروندان شهرکردی است.

43 هزار واحد صنفی در چهارمحال بختکمک فعال است و در این واحدها بیش از 100 هزار نفر مشغول به کار هستند.

شهرکرد به عنوان مرکز استان چهارمحال و بختکمک 200 هزار نفر جمعیت دارد.

منبع: ایرنا
انتشار: 10 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 736

به "خبرنگاران بدهی شهروندان به شهرداری شهرکرد قسط بندی می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بدهی شهروندان به شهرداری شهرکرد قسط بندی می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید