حمایت از صنایع دستی با اعطای تسهیلات

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، رئیس اداره میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی شهرستان نایین از اعطای تسهیلات به هنرمندان صنایع دستی این شهرستان با هدف اشتغال زایی، اطلاع داد.

حمایت از صنایع دستی با اعطای تسهیلات

به گزارش گروه استان های خبرنگاران از اصفهان، محمود مدنیان رئیس اداره میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی شهرستان نایین با اشاره به اینکه این شهرستان یکی از شهرستان های غنی در فراوری صنایع دستی است، گفت: بر اساس آمار موجود 160 فقره پروانه فراوری کارگاهی، انفرادی و کارت شناسایی در چند سال گذشته به وسیله اداره میراث فرهنگی نایین برای هنرمندان صنایع دستی در رشته های مختلف صادر شده است.

رئیس اداره میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی شهرستان نایین ادامه داد: با توجه به لزوم حمایت از هنرمندان صنایع دستی و مشاغل خانگی موجود در این زمینه سال جاری نیز با پیگیری های اجرا شده 15 نفر از هنرمندان واجد شرایط دریافت تسهیلات در قالب مستقل و پشتیبان شناسایی و پرونده آنها برای آنالیز و تصویب به کارگروه اشتغال شهرستان ارسال شده است.

مدنیان گفت: متقاضیان باید دارای مجوز از اداره میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی بوده و سابقه دریافت تسهیلات اشتغال زایی نداشته باشند و بر فعالیت آنها بعلاوه نحوه هزینه کرد تسهیلات نظارت مستمر انجام خواهد شد.

ص

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 22 آبان 1400 بروزرسانی: 22 آبان 1400 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 1499

به "حمایت از صنایع دستی با اعطای تسهیلات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت از صنایع دستی با اعطای تسهیلات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید