حاتمی: در خصوص طلبم از استقلال به AFC نامه زدم، امیدوارم مددی عواقب حرف هایش را گردن بگیرد

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال تأکید کرد، برای دریافت مطالباتش از این باشگاه به کنفدراسیون فوتبال آسیا نامه زده است.

حاتمی: در خصوص طلبم از استقلال به AFC نامه زدم، امیدوارم مددی عواقب حرف هایش را گردن بگیرد

فرزاد حاتمی مهاجم پیکان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره شرایط مصدومیتش گفت: قبل از بازی با استقلال از ناحیه عضلات چهارسر مصدوم شدم که متأسفانه هنوز این مصدومیت رفع نشده است و در بازی فردا برابر گل گهر هم نمی توانم بازی کنم. البته فرایند درمان مصدومیتم به خوبی جلو می رود و کوشش می کنم تا در بازی بعدی برابر مس به تیمم یاری کنم.

وی همچنین در خصوص اینکه پیروز نشد طلبش از باشگاه استقلال را دریافت کند، توضیح داد: من بابت سال 91 مبلغ 100 میلیون تومان از استقلال طلب دارم. برای دریافت طلبم به باشگاه رفتم و حتی با نماینده آقای مددی هم صحبت کردم، ولی ملاقاتی با مدیرعامل باشگاه نداشتم. در نهایت هم مدیرعامل استقلال این را نپذیرفت که طلبم پرداخت گردد و گفته بود که باشگاه پول ندارد.

مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال در خاتمه گفت: مددی گفت که بروم و شکایت کنم، من هم در خصوص طلبم از باشگاه استقلال به AFC نامه زدم. حتی در این زمینه به فدراسیون فوتبال هم رفتم و با سهیل مهدی و مسئولان روابط بین الملل نیز صحبت کردم. من دوست داشتم بدون مشکل خاصی این مسئله حل گردد، ولی مدیرعامل استقلال گفت که شکایت کنم. امیدوارم ایشان عواقب حرف هایش را به گردن بگیرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 11 اردیبهشت 1400 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 1221

به "حاتمی: در خصوص طلبم از استقلال به AFC نامه زدم، امیدوارم مددی عواقب حرف هایش را گردن بگیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حاتمی: در خصوص طلبم از استقلال به AFC نامه زدم، امیدوارم مددی عواقب حرف هایش را گردن بگیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید