جلسه هیات امنای دانشگاه الزهرا(س) با حضور وزیر علوم برگزار گردید

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، جلسه هیات امنای دانشگاه الزهرا (س) با حضور مجازی وزیر علوم برگزار و از یکی از خیران این دانشگاه تقدیر شد.

جلسه هیات امنای دانشگاه الزهرا(س) با حضور وزیر علوم برگزار گردید

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جلسه هیات امنای دانشگاه الزهرا (س) با حضور مجازی منصورغلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، جعفر توفیقی رئیس کمیسیون دائمی هیات امنا و رئیس پژوهشگاه نفت و عبدالرضا باقری قائم مقام وزیر علوم برگزار گردید و از علی سعیدی خیر نیک اندیش این دانشگاه تقدیر شد.

غلامی در این جلسه ضمن تشکر از زحمات رئیس و مدیران دانشگاه الزهرا (س) و قدردانی از ظرفیت های خوب موجود در هیأت امنای این دانشگاه، گفت: برگزاری این جلسه فرصت مغتنمی است تا دستورالعمل های حاصل از آن در راستای حمایت از دانشگاه الزهرا (س) به عنوان مجموعه شاخص دخترانه کشور در دستور کار قرار گیرد.

وی با اشاره به کوشش ها و فعالیت های هیأت امنای دانشگاه الزهرا (س) در ستاد خیرین وزارت علوم، اضافه نمود: از همه اعضای هیئت امنا به خصوص اعضای حقیقی و حقوقی در دانشگاه ها که برای اعتلای مجموعه آموزش عالی کشور کوشش می نمایند، تشکر و قدردانی می کنم. بی شک بدون حضور و همراهی این عزیزان بخشی از توفیقات امروز آموزش عالی محقق نمی شد.

در ابتدای این نشست، از علی سعیدی خیر دانشگاهی به پاس اقدامات خیرخواهانه وی جهت تأمین یک دستگاه یو پی ال سی آزمایشگاه بررسی و بی و بررسی دانشگاه تقدیر و قدردانی شد. این دستگاه در ابعاد ارتباط با صنعت و هدفمندی سرانجام نامه ها و رساله های دکترای شیمی تجزیه نقش مؤثری خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 مهر 1399 بروزرسانی: 11 مهر 1399 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 801

به "جلسه هیات امنای دانشگاه الزهرا(س) با حضور وزیر علوم برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلسه هیات امنای دانشگاه الزهرا(س) با حضور وزیر علوم برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید