جزییات پیشنهاد وام 450 میلیونی ساخت مسکن به رئیسی

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، پیشنهاد افزایش وام ساخت مسکن طرح نهضت ملی در شهرهای استان تهران به 450 میلیون تومان به سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان ارائه شده است.

جزییات پیشنهاد وام 450 میلیونی ساخت مسکن به رئیسی

به گزارش تسنیم، خلیل محبت خواه مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران با بیان اینکه در شهر تازه پردیس تا عید حداقل 20 هزار واحد آماده تحویل است اضافه کرد:تا پاسان سال 1401 تمام واحدهای مسکن مهر شهر تازه پردیس قابل بهره برداری است.

وی اضافه کرد: مسکن مهر در شهرهای زیر صد هزار نفر حدود دو هزار و 148 واحد مانده بود که ظاهرا 800 واحد مشکل حل شده است. در شهر پرند 7 هزار و 803 واحد به جای مانده بود، در پردیس هم حدود 31 هزار و 704 واحد، از این تعداد در شهر پرند 3 هزار واحد مشکل حل شده بقیه هم در حال انجام هستند.

به گفته وی، قرار شد که شهر تازه پردیس تا عید حداقل 20 هزار واحد را آماده تحویل کند، مدیرعامل شهر تازه پردیس هم قول دادند که این کار را انجام بدهند

محبت خواه گفت: تا خاتمه بهمن ماه دیگر واحد مسکونی مسکن مهر در شهرهای تازه باقی نخواهد ماند که مشخص تکلیف نشده باشد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران درباره طرح نهضت ملی اضافه کرد: خانه هایی که ساخت آنها الان در شهرهای استان تهران آغاز شده، مواردی که زیرنظر وزارت راه و شهرسازی هستند بالای 50 درصد 53، 54 درصد پیشرفت فیزیکی دارند، آقای رئیس جمهور هم که دو هفته قبل تشریف آوردند پیشنهاد دادیم، وام ساخت در استان تهران را 450 میلیون نمایند، چون 450 میلیون برای شهر تهران مصوب شده و برای سایر شهرها 300 تا 350 میلیون هست.

وی اضافه کرد: قبول کردند که این پیشنهاد در شورای مسکن آنالیز و انشاله مصوب گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 3 آذر 1401 بروزرسانی: 3 آذر 1401 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 1816

به "جزییات پیشنهاد وام 450 میلیونی ساخت مسکن به رئیسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزییات پیشنهاد وام 450 میلیونی ساخت مسکن به رئیسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید