تیم فوتسال گیتی پسند با شن زن چین ملاقات می نماید

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، خبرنگاران: تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان، به منظور برگزاری دیداری تدارکاتی فردا در برابر شن زن نماینده چین در مسابقات فوتسال جام باشگاه های آسیا قرار می گیرد.

تیم فوتسال گیتی پسند با شن زن چین ملاقات می نماید

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران از اصفهان، مسابقات فوتسال جام باشگاه های آسیا از نهم مردادماه به میزبانی شهر اصفهان برگزار می گردد و تیم های شرکت کننده برای حضور در این رقابت بزرگ یکی پس از دیگری وارد کشور می شوند.

تیم شن زن نماینده چین هم که جزء 12 تیم حاضر در این رقابت ها است، عصر امروز و کمی زودتر از رقبا وارد کشور می گردد تا ضمن برگزاری جلسات تمرینی پیش از آغاز رقابت ها ملاقاتی تدارکاتی در ایران برگزار کند.

به همین دلیل نماینده چین که احمد اسماعیل پور بازیکن تیم گیتی پسند را به صورت قرضی و به عنوان یار کمکی همراه دارد، در ملاقاتی محبت آمیز و از ساعت 15:30 روز دوشنبه 5 مردادماه در استادیوم پیروزی با گیتی پسند اصفهان نائب قهرمان فصل گذشته لیگ برتر فوتسال ایران ملاقات می نماید.

در این ملاقات محبت آمیز به جز احمد اسماعیل پور، مهدی جاوید و سپهر محمدی 2 ملی پوش دیگر گیتی پسند هم به دلیل همراهی تیم های بانک بیروت لبنان و الریان قطر در مسابقات جام باشگاه های آسیا، در ترکیب تیم گیتی پسند حضور نخواهند داشت.

تیم گیتی پسند که 3 هفته نخست لیگ برتر فوتسال را با یک شکست و 2 پیروزی پشت سرگذاشته با انجام ملاقاتهای تدارکاتی و جلسات تمرینی مستمر در تعطیلات دو هفته ای لیگ برای حضوری قدرتمند در هفته های آینده لیگ برتر آماده می گردد.

آ

منبع: تسنیم
انتشار: 4 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 298

به "تیم فوتسال گیتی پسند با شن زن چین ملاقات می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم فوتسال گیتی پسند با شن زن چین ملاقات می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید