فراوری بنزین در پالایشگاه ال پالیتو ونزوئلا متوقف شد

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، بعضی منابع اعلام کردند که شرکت دولتی نفت ونزوئلا فراوری بنزین در پالایشگاه ال پالیتو را متوقف نموده است.

فراوری بنزین در پالایشگاه ال پالیتو ونزوئلا متوقف شد

به گزارش خبرگزاری رویترز از کاراکاس ونزوئلا، دو منبع روز دوشنبه (دهم آذرماه) اعلام کردند که شرکت ملی نفت ونزوئلا (پدوسا) فراوری بنزین خود در پالایشگاه ال پالیتو را با ظرفیت روزانه 146 هزار بشکه متوقف نموده است.

یکی از این منابع که خواست نامش فاش نشود، گفت: فراوری بنزین به دلیل مسئله ای که در یکی از دریچه ها وجود داشت وسبب آتش سوزی شده بود روز دوشنبه (10 آذرماه) متوقف شد.

پدوسا که به دلیل سرمایه گذاری کم در پالایشگاه های خود سال ها برای فراوری سوخت مشکل داشت، اواخر ماه گذشته فراوری بنزین در این پالایشگاه را دوباره شروع نموده بود.

پدوسا از اظهارنظر در این باره خودداری کرد.

با توقف فراوری در ال پالیتو، پالایشگاه کاردن با ظرفیت فراوری روزانه 310 هزار بشکه تنها کارخانه فراوری بنزین در این کشور بحران زده اوپک است.

به گفته یک منبع آشنا به عملیات نیروگاه، مقدار فراوری سوخت در واحد فرآیند کراکینگ کاتالیزوری بستر سیال (FCC) کاردون روز سه شنبه (11 آذرماه) حدود 30 هزار بشکه در روز بود.

ونزوئلا به دلیل مسائل پالایشگاهی و تحریم های ایالات متحده آمریکا که واردات بنزین را پیچیده نموده، سال جاری دچار کمبود مزمن سوخت شده است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 12 دی 1399 بروزرسانی: 12 دی 1399 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 994

به "فراوری بنزین در پالایشگاه ال پالیتو ونزوئلا متوقف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری بنزین در پالایشگاه ال پالیتو ونزوئلا متوقف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید