توقف اینتر مقابل آتالانتا، نراتزوری از رسیدن به صدر جدول باز ماند

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، اولین بازی هفته بیستم لیگ دسته اول فوتبال باشگاهی ایتالیا با تساوی دو تیم آتالانتا و اینتر به انتها رسید.

توقف اینتر مقابل آتالانتا، نراتزوری از رسیدن به صدر جدول باز ماند

به گزارش خبرنگاران، هفته بیستم سری A ایتالیا از ساعت 17:30 امروز (شنبه به وقت تهران) با برگزاری یک ملاقات شروع شد. در این بازی اینتر در ملاقاتی خارج از خانه مقابل آتالانتا با نتیجه تساوی یک بر یک متوقف شد و شانس رسیدن به صدر جدول را از دست داد.

در دقیقه 18 این بازی جیسون موریلو به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا آتالانتا در نتیجه پیش بیفتد. هفت دقیقه بعد اما این بار رافائل تولوی با گل به خودی که زد باعث شد نتیجه به تساوی کشیده گردد.

شاگردان روبرتو مانچینی با این تساوی 40 امتیازی شدند و به رده دوم جدول رده بندی صعود کردند. آتالانتا هم 25 امتیازی شد و در مکان یازدهم جدول است.

در ادامه این رقابت ها امشب دو ملاقات برگزار می گردد که بر این اساس از ساعت 20:30 تورینو از فروزینونه پذیرایی می نماید و از ساعت 23:15 ناپولی صدرنشین از ساسولو میزبانی می نماید.

در جدول رده بندی، ناپولی با 41 امتیاز پیشتاز است و تیم های اینتر و یوونتوس نیز به ترتیب با 40 و 39 امتیاز در رده های دوم و سوم هستند.

منبع: تسنیم
انتشار: 22 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 344

به "توقف اینتر مقابل آتالانتا، نراتزوری از رسیدن به صدر جدول باز ماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توقف اینتر مقابل آتالانتا، نراتزوری از رسیدن به صدر جدول باز ماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید