تجمع مقابل خانه سینما انتها یافت، خانه سینما برای 48 ساعت به نیروی انتظامی سپرده شد

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، خبرنگاران: تجمع بخشی از اهالی سینما جلوی در ساختمان خانه سینما دقایقی پیش انتها یافت. طبق توافقات قرار شده است که به مدت 48 ساعت خانه سینما تحت حفاظت نیروی انتظامی قرار گیرد.

تجمع مقابل خانه سینما انتها یافت، خانه سینما برای 48 ساعت به نیروی انتظامی سپرده شد

جهت دریافت خدمات طراحی خانه باغ مدرن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرنگاران، تجمع امروز بخشی از اهالی سینما ظاهرا با وساطت نیروی انتظامی انتها یافته است.

توحیدی، مدیرعامل سابق خانه سینما دقایقی پیش اظهار داشت که با منتظرالمهدی، معاون اجتماعی ناجا صحبت نموده است و او هم با رایزنی با وزیر ارشاد و رئیس سازمان سینمایی به توحیدی اعلام نموده است که اقدامات آقایان فعلا متوقف شده است.

به گفته توحیدی ساختمان وزارت ارشاد برای 48 ساعت تحت حفاظت نیروی انتظامی قرار خواهد گرفت و نیروی انتظامی تضمین نموده است که کارمندان وزارت ارشاد و هیچ شخص دیگری وارد ساختمان نگردد تا موضوع حل گردد.

توحیدی همچنین اعلام نموده است که اگر خلاف توافقات اجرا شده کاری صورت گیرد تجمع دوباره تکرار خواهد شد.

علیرضا داوودنژاد کارگردان سینمای ایران که در این تجمع حضور پیدا نموده بود هم در خلال صحبت های توحیدی اظهار داشت که این 48 ساعت آخرین اعتماد اهالی سینما به خود توحیدی است و جمع حاضر 48 ساعت دیگر همه برای بازگشایی خانه سینما این جا جمع خواهند شد.

فرهاد توحیدی هم با تایید صحبت های داوودنژاد اظهار داشت که 48 ساعت دیگر یعنی پنجشنبه صبح در صورت عدم بازگشایی خانه سینما دوباره تجمعی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرنگاران، تجمع بخشی از اهالی سینما بعد از این مصاحبه و اعلام جلسه ای با نمایندگان صنوف در ساعت 12 ظهر امروز در ساختمان وصال انتها یافت تا بار دیگر سنت اردوکشی خیابانی برای حل مسائل سینمایی در مرکز توجه رسانه های قرار گیرد.

منبع: تسنیم
انتشار: 20 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 537

به "تجمع مقابل خانه سینما انتها یافت، خانه سینما برای 48 ساعت به نیروی انتظامی سپرده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجمع مقابل خانه سینما انتها یافت، خانه سینما برای 48 ساعت به نیروی انتظامی سپرده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید