تأکید پوتین بر لزوم استفاده از کشتی های مدرن بیشتر در ناوگان دریایی روسیه

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، رئیس جمهوری روسیه تأکید کرد که سهم کشتی های مدرن مجهز به تسلیحات و تجهیزات پیشرفته در ناوگان دریایی روسیه باید طی هفت سال آینده به بیش از 70 درصد افزایش پیدا کند.

تأکید پوتین بر لزوم استفاده از کشتی های مدرن بیشتر در ناوگان دریایی روسیه

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری تاس، ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه روز دوشنبه در مراسم تحویل کشتی های جدید به ناوگان دریایی این کشور در کارخانه کشتی سازی زالیو در خلیج کرچ شبه جزیزه کریمه، اعلام نمود که سهم کشتی های مدرن در ناوگان نظامی دریایی روسیه باید تا سال 2027 به بیش از 70 درصد افزایش پیدا کند.

رئیس جمهور گفت: در طول 8 سال گذشته، بیش از 200 کشتی، قایق و زیردریایی از کلاس های مختلف به ترکیب ناوگان دریایی روسیه اضافه شده است. ضروری است همچنان به طور مداوم به اجرای برنامه توسعه تسلیحات دولتی ادامه دهیم که تا سال 2027 سهم کشتی های مدرن در ناوگان ما از 70 درصد فراتر باشد.

به گفته وی، این یک کار بسیار جدی برای کلیه کشتی سازان روسیه است و در حال حاضر شرکت های صنایع کشتی سازی برای سال های متمادی با سفارشات دولتی در این زمینه بارگیری می شوند و ضروری است تا از توان بالقوه علمی، تولیدی، پرسنلی پرقدرت برای ساخت جدیدترین کشتی ها استفاده کنیم.

پوتین پیوستن انواع کشتی های جنگی جدید به ناوگان دریایی روسیه را گامی مهم در جهت توسعه و تقویت توانمندی این ناوگان ارزیابی کرد.

رئیس جمهوری روسیه همچنین یادآور شد که در حال حاضر حدود 60 کشتی جنگی و پشتیبانی روسیه در مناطق مهم اقیانوس های دنیا در حال اجرا ماموریت هستند و تقریبا نیمی از آنها در اقیانوس های دوردست حضور دارند

پوتین تأکید کرد که روسیه به دنبال خط مشی خود در توسعه هر چه بیشتر ناوگان دریایی خود، ساخت کشتی های بیشتر و تجهیز آنها به جدیدترین تسلیحات و فناوری های نظامی پیشرفته را ادامه خواهد داد.

لازم به یادآوری است که روز دوشنبه مراسم پیوستن دو فروند ناو حامل بالگردهای تهاجمی و چند زیردریایی و کشتی جنگی جدید به ناوگان دریایی روسیه در بندر کرچ کریمه با حضور رئیس جمهوری برگزار گردید. پوتین از همانجا و از راه دور، با دیگر مجتمع های کشتی سازی داخلی بنادر سه وردوینسک و سن پترزبورگ نیز ارتباط مستقیم برقرار کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 763

به "تأکید پوتین بر لزوم استفاده از کشتی های مدرن بیشتر در ناوگان دریایی روسیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تأکید پوتین بر لزوم استفاده از کشتی های مدرن بیشتر در ناوگان دریایی روسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید