برگزاری 300 برنامه هفته کودک در گیلان

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، مدیرکل کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان گیلان از برگزاری 300 عنوان برنامه در گیلان به مناسبت هفته ملی کودک اطلاع داد.

برگزاری 300 برنامه هفته کودک در گیلان

اسفندیار ضیائی در گفت و گو با خبرنگاران، گفت: ویژه برنامه های هفته ملی و روز جهانی کودک با شعارآینده را باید ساخت، از 13 تا 19 مهرماه در گیلان برگزار می گردد.

وی اضافه نمود: باورهای دینی، آموزه های عاشورایی و فعالیت های کودک محور نقطه محوری برنامه های این ایام به شمار می رود.

ضیائی با بیان اینکه برجسته سازی اهمیت دوران کودکی، تبیین خواسته های بچه ها امروز و افزایش آگاهی های جامعه نسبت به حقوق بچه ها، به ویژه آینده سازان با نیازهای ویژه از جمله اهداف فعالیت ها و برنامه های هفته ملی کودک است ادامه داد: فراهم سازی فضای با نشاط در سایه همراه سازی بچه ها، ایجاد وحدت رویه و انتقال آموزه های دینی به مخاطبان از دیگر اهداف فعالیت ها و برنامه های هفته ملی کودک است.

وی عضویت رایگان بچه ها در مراکز کانون استان، برگزاری ویژه برنامه روزجهانی کودک با عنوان لبخند مهر، رونمایی از عروسک های بومی استان گیلان، برپایی نمایشگاه هنرهای تجسمی با عنوان به رنگ هنر، برگزاری جشنواره استانی قصه گویی و هم چنین، ویژه برنامهشمیم شادی برای بچه ها با نیازهای ویژه را از برنامه های هفته ملی کودک در گیلان عنوان نمود.

ضیائی، برپایی نمایشگاه دست آوردهای بچه ها و مربیان، اهدای کتاب و بسته های فرهنگی به آینده سازان، تجلیل از فرزندان شهدای مدافع حرم، اجرای ویژه برنامه رقیه جان دوستت دارم!، برپایی همایش همیاران پلیس، بازدید از مرکز بچه ها کار، برگزاری ویژه برنامهبا بچه های روستا، برپایی کارگاه های آموزشی با مشارکت دستگاه ها و نهادهای همراه و دیدار بچه ها با مسوولان در مرکز استان و شهرستان ها از دیگر برنامه های هفته ملی و روزجهانی کودک است.

وی اعلام کرد: اعزام قصه گویان به مدارس و مهدهای کودک، اجرای ویژه برنامه یک کتاب، یک قصه، نمایش فیلم های کودک محور، عیادت از بچه ها بستری در بیمارستان، برگزاری مهرواره بومی محلی و بازدید رایگان بچه ها از موزه ها و بناهای تاریخی ، دلجویی از بچه ها بی سرپرست و بدسرپرست بخشی از 300 عنوان برنامه هفته ملی و روز جهانی کودک با همراهی دستگاه ها و نهادهای فعال در استان گیلان است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 130

به "برگزاری 300 برنامه هفته کودک در گیلان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری 300 برنامه هفته کودک در گیلان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید