برگزاری برنامه های گرامی داشت دهه فجر با موضوع فضای مجازی

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، مهرتبریز-مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی گفت: برنامه های گرامی داشت ایام الله دهه مبارک فجر امسال با موضوع فضای مجازی و در نظر دریافت دستورالعمل های بهداشتی در استان اجرا می شود.

برگزاری برنامه های گرامی داشت دهه فجر با موضوع فضای مجازی

به گزارش خبرنگار ما در تبریز؛بدر شکوهی در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم بزرگداشت دهه مبارک فجر، اضافه نمود: برنامه های امسال، تحت تأثیر شیوع ویروس کرونا قرار گرفته و برنامه ریزی اجرا شده بر محور مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا معطوف شده است.

وی ادامه داد: استفاده از فضای مجازی، از اولویت های محوری برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی در سطح استان است و باید از این فضا برای تبیین دستاوردهای نظام در حوزه های مختلف استفاده کرد.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی گفت: امروز جامعه ما به تزریق امید نیاز دارد و بزرگترین ایرادی که می تواند حرکات را دچار وقفه کند ناامیدی است، در نتیجه رویکرد برنامه های دهه فجر باید امیدآفرین باشد.

شکوهی گفت: رویکرد برنامه های دهه فجر امسال به اقتضای نیاز امروز جامعه و همچنین هجمه بدخواهان و معاندین انقلاب و نظام باید در جهت اعتمادآفرینی، امیدآفرینی، وحدت و انسجام در جامعه و تقویت روحیه نشاط و شادابی در بین مردم باشد.

وی تاکید کرد: باید خدمات، برکات و ثمرات انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی باید به مردم به ویژه نسل جوان به شکل هنرمندانه، تبلیغی و ترویجی ارایه شود

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 2 اسفند 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 1084

به "برگزاری برنامه های گرامی داشت دهه فجر با موضوع فضای مجازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری برنامه های گرامی داشت دهه فجر با موضوع فضای مجازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید