بایدن: می خواهم با ترامپ دیدار کنم

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، رئیس جمهور منتخب آمریکا خاطرنشان کرد اگر دونالد ترامپ بخواهد، با او دیدار خواهد کرد.

بایدن: می خواهم با ترامپ دیدار کنم

به نقل از پایگاه خبری هیل، رئیس جمهور منتخب آمریکا بیان نمود با وجود امتناع دونالد ترامپ از پذیرش نتیجه انتخابات نوامبر، برای ملاقات با او به عنوان بخشی از فرایند انتقال قدرت مسئله ای ندارد.

جو بایدن روز سه شنبه در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که آیا با ترامپ ملاقات خواهد کرد گفت البته اگر او بخواهد. مقامات کاخ سفید تا به امروز از اظهارنظر در این خصوص خودداری کرده اند. رئیس جمهور منتخب آمریکا پیشتر بیان نمود تا به امروز هیچ تماسی از سوی ترامپ دریافت نکرده است.

بنا به سنت دیرینه، روسای جمهور آمریکا در زمان خاتمه دوره حضور خود در کاخ سفید از جانشینان خود استقبال می کنند تا حمایت خود از فرایند انتقال قدرت را منعکس کنند. ترامپ تقریبا یک هفته پس از انتخابات ریاست جمهور آمریکا در سال 2016 با باراک اوباما ملاقات کرد.

این در حالی است که ماجرا امسال اندکی فرق داشت. او از پیش از اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری از سوی رسانه های آمریکا از تقلب در انتخابات گفت و با گذشت قریب به سه هفته هنوز دست از این ادعا نکشیده است. او پس از امتناع طولانی مدت، بالاخره روز دوشنبه با آغاز فرایند انتقال قدرت به تیم بایدن موافقت کرد.

ترامپ و بایدن از زمان آخرین مناظره ریاست جمهوری در اواخر ماه اکتبر شخصاً ملاقات نکرده اند. این دو در اوایل شیوع ویروس کرونا گفت و گویی تلفنی داشتند. ترامپ آن مصاحبه را گرم و محبت آمیز توصیف کرد. ، باشگاه خبرنگاران

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 4 دی 1399 بروزرسانی: 4 دی 1399 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 976

به "بایدن: می خواهم با ترامپ دیدار کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بایدن: می خواهم با ترامپ دیدار کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید